Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 604
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Läckra!

Jag råkade köpa nya skor idag...

55539654983808112286.jpg

De där skorna har jag åtskilliga gånger tittat på, provat men liksom aldrig kommit till skott med. De är jättefina i verkligheten, sitter bra och är supercoola. Men jag kan inte se när jag någonsin skulle använda dem. Så varje gång ställer jag tillbaka dem. Men bra köp, de är ascoola!

Jag har petat på dem i en månads tid nu och hittade ytterligare ett par som jag valde mellan. Hade kunnat köpa båda, men hinner inte använda dem i så fall. ;)
Nu övertalade personalen i butiken mig att köpa dem så det fick bli ett köp! ;)

De är kanske lite svårmatchade, men jag brukar ha ljusbruna väskor och skärp så det fungerar. :) Idag hade jag på mig svarta strumpbyxor och en kjol i samma ljusbruna nyans som skorna har! Välmatchad! ;)

DinSko, förra höstens kollektion tyvärr. Kan ju finnas i reahörnan i vissa butiker som sparat dem sen förra året.

Så typiskt! Riktigt snygga som sagt :)

Kl.

Pluggpaus med lite shopping. Klickade precis hemma denna:

114078-0014_1

KL

Detta fick jag hem idag!

Vinröda byxor: H&M
Tröja: H&M
Underkläder: H&M
Skor: Dinsko
Handsmycke: Gina tricot
Mugg m. fat: Indiska

45a26d48115e11e294d322000a1f8c09_7.jpg

Närbild på muggen:
877f355c115e11e28e8322000a1d012b_7.jpg

Närbild på skon:
e9466f74115611e2a4431231381407ca_7.jpg

KL + lite trådkap

Jag är såå sugen på den här plånboken, men frågan är - blir det opraktiskt med en så här stor plånbok (20cmx12cm)? Har nån av er en stor plånbok, vad tycker ni om den?
00bfef4ffa602cd840e259c4f9dfc-medium.jpg

Fördelen är att man får plats med alla tusen kort, i dagsläget har jag en skild korthållare för dom jag inte använder så ofta. Dessutom har telefonen också plats i plånboken.
Nackdelen är att den inte går att sätta i jackfickan om man inte vill ta med väskan.. Plus att den kanske "ser för stor ut"?
Gaah beslutsångest :p

Har en (använder den inte för tillfället dock), tyckte inte att det var några problem! Mycket praktiskt när man använder en större handväska, alltid enkelt att hitta plånboken då :D

Mums! :d
Åh vad jag önskar att jag kunde motivera skoköp...

Motivera? Måste man göra det? Min enda motivation var att de var snygga (och betydligt billigare än de sjukt snygga stövlarna jag provade innan). Egentligen borde jag ha köpt vinterstövlar. :angel:

Det är precis vad jag hade tänkt också! Ska ha skorna, byxorna, tröjan, handsmycket + ett silverhalsband med en uggla på lördag när det vankas fest!

Självklart vankas outfitbilder, kan kirra i morgon redan ;)

Ang skoköp - säger som en av ugglorna som var med mig på stan idag; "Du är VÄRD dessa skor! Känn hur du bara är VÄRD dessa skor! Titta inte på prislappen, du är VÄRD detta!" :rofl:

Jag har en stor plånbok, tycker den är jättebra! :) Visst är den lite stor ibland, men har jag en liten väska eller ingen väska alls så lägger jag de viktigaste korten i en korthållare och tar med.

Kl

Får man be om lite tips?
Jag är ute efter ett par stövlar el boots att ha nu till hösten och vinter (inte de aaaaallra kallaste dagarna). De måste vara fodrade så en fryslort inte fryser, inte för hög klack och inte för dyra. Fördrar rel stilrent meeen är villig att försöka tänka utanför min lilla rädda bubbla :p

Någon som har något tips?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka