Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hoppar in här jag också!
Räknas knappt som shopping eftersom det var en födelsedagspresent men jag valde den själv iallafall, är helt kär i den
Hade varit så kul med ett par gröna skor, gäller bara att hitta ett par..
Köpte denna kappan för ett tag sedan också, jag har över 10 jackor nu.. hoppsan! Men har sorterat lite så det är tre stycken jag kommer använda i vinter.. lättare att köpa skor och sånt när man har lite att fokusera på
Plus ett par basictröjor till och en hårdonut.. Risken är dock stor att jag kommer få skicka tillbaka hälften då min kropp är lite mysko Hoppas byxorna sitter bra, de hoppas jag mest på. Har dock oddsen emot mig då det är låg midja haha!
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Hundavel & Ras Det är pälsen... Har aldrig haft någon hund med så mycket päls och har svårt att beräkna hur mycket tid det tar att sköta om den och om...
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...