Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Mitt senaste köp! :D:love:
http://i47.photobucket.com/albums/f171/symfoni/P1010528.jpg
Eller egentligen är mitt senaste köp ett helt vansinnigt impulsköp via sambons syster som var på horse show(back on track täcke till bästa pållen!). Men det mår jag lite dåligt över så jag visar mitt fina nyinköpta hus istället! Hoppas det syns för jag är vansinnigt dålig på att lägga upp bilder.. Jag är tyvärr vansinnigt dålig på att fota också så det ser ut som att huset är snett men det är det inte! ;)

Flixon: tack! Vi är jättenöjda!
Strawberrysylt: det ligger två mil norr om Linköping typ. Har alltid velat bo på landet. Nu kommer vi ha skogen som granne, typ 200 m till badsjö och det bästa av allt är nog att jag har hittat ett stall typ 1km från huset!! Kan inte vara mer nöjd! Å kust det pool och bastu också! :D

Strawberrysylt: det ligger två mil norr om Linköping typ. Har alltid velat bo på landet. Nu kommer vi ha skogen som granne, typ 200 m till badsjö och det bästa av allt är nog att jag har hittat ett stall typ 1km från huset!! Kan inte vara mer nöjd! Å kust det pool och bastu också! :D

:love:När kan jag flytta in??? ;) Nämen allvarligt, guuud så härligt det låter!!:laugh: Hoppas ni kommer trivas!

//r

Grattis till husköpet!

Det blev en knytblus för mig idag.

155363_435476449833691_754743347_n.jpg

kl

Enda shoppingen som blev av i prag. Den glittrar en hel del när man rör sig. Helsöt! :)
zp509453.jpg

kl

Skulle köpa en jacka men som vanligt hittar man inte det man söker.. Så nu kollar jag på nätet istället och jag hittade de här två som nästan ser exakt likadana ut, några små skillnader bara.

Kan inte bestäma vilken jag ska välja, vad tycker ni?

Jättesöt!

KL

Jag har (efter att ha besökt typ stans alla skoaffärer och litegrann börjat hata allt vad skor heter) köpt mig ett par nya skor:

C1D03CCB-81A5-4C0D-B133-F8189515E361-6046-0000055B0C1FFD8D-1.jpg

De där är från Vero Moda, va? Jag tror det är den övre som jag var väldigt nära att köpa (fast i marinblått). Enda anledningen till att jag inte köpte den var för att jag ville ha en längre jacka, men den var snygg och satt bra.

*kl*

Jag rationaliserade bort mitt tänkta inköp av surfplatta och valde att istället boka tid för klippning och färgning samt beställa en sådan här:

xxl_original_TheOne_09.jpg

Tack! Jag är jättenöjd, även om jag inte hunnit använda den ännu.

Skorna ser supersköna ut! Mysigt med luddet inne i!

Tassen: Avundsjuk tjej här. En sån vore så underbart fantastiskt supermysig att glida omkring i hemma! :love:

Ja fast...äh. Nä, det hade jag nog inte brytt mig så mycket om! Jag hade fått dricka lite mindre te bara... :angel:

Det är inte något fysiskt fel på mig om det är det du tänker på och de täta toalettbesöken är antagligen orsakade av kaffeintag. De dagar jag inte dricker kaffe behöver jag inte gå lika ofta. ;)

Visst är det mysigt!? Du lär nog få se det på nära håll för en av ridvägarna som de i nya stallet använder går precis utanför huset! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 999
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet