Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kl*
Ett par Nike SB Limited, designed by Paul Rodriguez
Hallelujah moment varje gång mina fötter får bära dessa godingar, Nikes skate skor är seriöst de skönaste skor som existerar! Gett bort mina converse då jag vägra sätta på mig så obekväma skor någonsin igen
Mm, var tvungen att ha dem!
Finns skitfina aprikosa med, men då jag redan har typ 8 par Converse fick det räcka med två...
Mina vita fick slängas för att de var så sunkiga & trasiga, så nya vita var ett måste!
Tycker du ska satsa på de gröna Conversen & tightsen nu när de har bra deal på Stadium. Då får man ju något "gratis". Hade aldrig köpt de där tightsen annars, men nu så!
Jag utnyttjade lite medlemspriser samt 20% på allt i Stadiums webbshop häromdagen, slutade på blygsamma 580:- för alltihopa. Mycket nöjd med det eftersom träningsutrustning inte riktigt fanns med i budgeten samma månad som hela gymkortet skulle betalas. Att mamma sedan kom och gav mig pengar för skorna i efterhand blev ett plus i kanten och nu kan jag äntligen byta ut mina gamla skor som jag köpte på barnavdelningen våren -06 för typ 300 kr på rea, de har fungerat för allt från terränglöpning till träning på gym och som arbetsskor så det är nog hög tid att de pensioneras
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Trädgård & Växter För några år sedan fick jag fröer från gullviva av en snäll bukefalist :love: Sådde dem på lite vinst och förlust och sedan dess har de...
Kropp & Själ As soon as you saw people as things to be measured, they didn't measure up. What would run through the streets soon enough wouldn't be a...