Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Men då får du byta den! Den kommer säkert vara helt perfekt och spanjoren kommer bli helt betagen! Ey sexy lady (whop whop whop whop oppan gangnam style) :D

Hehe det är lite som en ond cirkel det där med underkläder. Finns ingen som kan beskåda dem köper man inga nya men om man bara har gamla fula underkläder på sig vill man knappast skaffa hem någon heller ;)

kl

Lite nytt
4453072832_1.jpg

4423080028_1.jpg

3093081511_1.jpg

Men då måste jag ju skicka tillbaka den och det orkar jag aldrig. Håll en tumme att den passar bara! Och va gulli du är, man kan ju alltid hoppas :D

Jag förstår hur du tänker men har en bra lösning: gå utan underkläder! Oh så sexigt tror dom men i själva verket har man tvättdag dagen efter :D

tillägg. varför i helvete är fanskapet grönt? GRÖNT? härrägud alltså.

Haha eller hur, gå med rumpen bar när det blir kjolväder. Ska fundera på ditt förslag, återkommer med resultat! ;)

Men nu har några av vanliga smileysarna börjat komma tillbaka! :banana: Eller de kanske alltid har varit kvar? Eller också är det bara jag. Och ja, den gröna är ful men jag tycker :laugh: är värst. Den ser ut som en rosa pikachu :devil:

Jag ser fram emot din rapport :D

Nä, :banana: och :bump: fick tydligen vara kvar, resten är väl utbytta. Och ja, den rosa är gräslig också.

Jag lovar dyrt och hederligt att aldrig ens nämna önskan om en spysmiley om de gamla byts tillbaka!

kl
Två nagellack, har hör mycket gott om China Glaze, men blev lite besviken faktiskt.
880003-0046_1
880102-0029_1

BH, fast mörkblå. Fick dock hem trosorna istället och nu finns inte BHn kvar på hemsidan. Ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig. :D
751113-0012_1

Ypperlig smak. Fick tipset av en mycket fashionabel dam som hänger på samma hästforum som jag gör!

Håll en tumme extra för mig, det behövs!

Visst är det! Och du har helt rätt. Två lager av det och man glittrar som jag vet inte vad. :D Det behövs överlack om det ska hålla dock. ;) Snygg väska också! Härlig färg.

Åh vad jobbigt!

Ja, den är riktigt snygg på hennes enorma bröst. Är inte säker på att den är lika imponerande på mina 70D ;) :p

(OCH JAAA smileysarna är asfula nu ju!)

Enorma?
Den som ändå hade så små att de ens kunde få plats i nått annat än Ica-kassar med hängslen :-P

Och smilysarna är skitsöta era bittra fruntimmer :p

Allt är relativt. Dessutom har hon schysstare bröst än de flesta, men det är en annan diskussion.

*kl*

Besökte Jönköping igår, kom hem med:

0154157001_7_0.jpg

Från Monki. Jag har min med resår i midjan, vet inte varför bilden är utan...

42383711001_m.jpg

ett par glajjor från GT

48423030301_m.jpg

Smells divine!

Generate.ashx

scrub

Generate.ashx

Är kär i denna! Perfekt resultat, kladdar inte trots att man håller igång och svettas och superenkel att tvätta bort med tvål och vatten.

Blev också ett par svarta ballerinaskor med silvertå från Newyorker, en rougeborste och en dagkräm från Nivea. Och ett par treggings från HM men de ska tillbaka...

+ Linta

Visst är den härlig! :) Jag har kollat på den sedan den kom in på affären, men som fattig student ligger det mig inte för att köpa väskor bara sådär när min gamla Adidas höll ihop. Dock så gick den sönder för ett tag sedan efter flera års dagligt boksläpande (ingen fungerande dragkedja längre) och då fick jag plötsligt anledning att köpa denna. Mina kära föräldrar erbjöd ett litet ekonomiskt bidrag då jag suktat efter den så länge. Jag är kär. :love:

Hoppas bara den går i samma nyans som min skrik-orange halsduk. Ja, jag gillar orange. :D

Billig shopping från veckan:
917295-0134_1_5161a9d29606ee4bac744eb3.jpg

Har letat efter en schyst paljettkjol länge, så hittar jag den här i min storlek på nellys rea, 99:-

Köpte den här sötsaken från odd mollys sommarkollektion för ett presentkort från i julas:
4804-1-20130327142341_5161a9d4e087c31a20ebc898.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 106
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka