Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 579
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*KL*

Är ute i fantastiskt god tid och beställde en bikini :D Tyckte den var så fin så jag vill inte chansa att den ska vara kvar i senare i vår. Hoppas SÅ att den ska passa och sitta bra och att trosorna inte är minimala.

hmprod

Tjejen gör den ju självklart inte rättvisa, kommer ju sitta SÅ mycket bättre på mig ;)

Ja, visst ser den grym ut? Har en känsla av att mina boobs kommer se finfina ut i den där :D Är bara häcken jag är orolig för, tillbringade halva förra sommaren i en bikini som fick mig att se ut som en misslyckad och malplacerad Slitzbrud och det är ingenting jag vill göra om :p

Haha, ja, det är ingen höjdare :D Vet känslan! Blev lite sugen på att beställa den jag med, men på mig med små bröst vet jag inte hur fin den blir. Hm..

Äsch, chansa vetja, man kan ju alltid skicka tillbaka :)

Fan vad snygg! Den vill jag också ha. Men alltså, jag vet inte hur många bikinis jag har.... För många. :p
Men den där var verkligen awesome! Både i vitt & blått!

Fasen, den är ju redan slutsåld i massa storlekar :eek: :cry:

Den har redan sålt slut en omgång, därför skyndade jag mig nu. Men de lär få in den igen, och säkert i affärn också :)

Sleepan: eller hur! Så jäkla snygg! Sitter den bra på kommer jag vara mucho lycklig :D Köp köp! :angel:

tillägg: varje gång jag ser den får jag såna träningsryck - vill vara så snygg och fit i sommar alltså!

Senast ändrad av en moderator:

Hm.. Tror jag ska nöja mig med att prova i affären om den kommer in. :D

Har sett den på hemsidan förut men aldrig tittat extra på den, förrän nu. Och åh vad fin den var. Vill också ha. Men då var det ju det där med storlekarna...

Var på H&M i min närmaste stad för några dagar sedan men då hade dom inga bikinisar vad jag kunde se. När brukar dom komma in i butik, någon som har koll?

Här i Linköping dök första bikinin upp på H&M för mer än en månad sen, nu har de fått in många modeller.

Holden! Så du hittar den i diverse snowboardbutiker :) Junkyard har den på rea tror jag!

KL

Köpte ett par beigea byxor idag för omväxlingens skull, jag använder annars bara jeans. Nu är det bara våren som saknas :D
S0000006711702_F_W30_20120112142444.jpg

*kl*

Har lagt in en beställning på en Baggu...

Honey_Baggu_Shop.jpg

...och fyndat en vårjacka i mocka samt en superfin 60-talsklänning second hand.

Hoppas nu bara att väskan kommer innan jag åker på semester nästa vecka, poängen är att den ska följa med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka