Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Absolut, jag bara ställde henne frågan men jag fick ett sjukt bra svar av henne och var nöjd där! Men sen tog tornblomma vidare det hela och nu försökte jag bara svara på henne
Jag shoppar som sagt inte dyrt men kan själv känna att det blir stora mängder och att det inte är helt bra att ha sån slit och släng-syn på kläder. Kan få lite ångest när jag tänker på hur stor buffert jag hade kunnat ha på sparkontot om jag inte shoppade så mkt. Men samtidigt får man ta tillvara på de sakerna som gör en glad och för mig är det en stor guldkant i vardagen att komma hem med en liten påse med ngt nytt i, som gör att man uthärdar annat jobbigt
Ser man det ur psykologisk synvinkel kan det kanske vara lite oroväckande men plånboken är under kontroll
Har tex lagt undan 7k denna månaden, och då har jag gott om pengar kvar att leva för. Varför det nu skulle vara intressant haha.
Har även handlat lite basictopar nu på ze internet... hade tänkt att vara aningens mer extrovert men mitt studiebidrag hade inte kommit in på kontot så det fick bli vad det blev! Ska köpa roligare saker att ha på underdelen av mig själv
ett Sigma-objektiv, 70-300. Svärmor har samma kameramärke som jag, så vi köpte det tillsammans! Det har dock inte kommit än så nu går vi och väntar, och längtar...
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...