Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 589
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*KL*

Snäälla shoppingglada buke, help ;)

Idag sprang jag på en underbar jacka på Lindex, meeen den fanns bara i xs, s, xl och xxl i affären... Jag provade en S och blev överförtjust för att jag äntligen hittade en "skinn"jacka som satt bra, men skulle nog behöva en i strl M.

Så, är det någon som sett den här jackan i strl M någonstans i Sthlm, eller råkat köpa en men ångrat sig utan att lämna tillbaka den till affären, eller vet om det finns någon liten chans att man kan få tag på den? :D I webbshopen finns den bara i strl XS...
S0000006819574_F_W40_20120621132707.jpg

Så, är det någon som sett den här jackan i strl M någonstans i Sthlm, eller råkat köpa en men ångrat sig utan att lämna tillbaka den till affären, eller vet om det finns någon liten chans att man kan få tag på den? :D I webbshopen finns den bara i strl XS...

Tyvärr inte, men bara utifall att du inte redan tänkt på det så vill jag tipsa om att ringa till butikerna och fråga. (Ibland är lösningar så lätta att iaf jag missar att de finns. :p)

Fasen vad snygga:p.

Lovisa:Snygg klänning den sista:)

McFlurry:Ja det var ju ett väldigt bra budskap:):)

Ja! haha jag tycker det är riktigt svårt med pälsar, hittar aldrig några i sverige som är trevliga. Den där sprang jag på på etsy, har aldrig köpt något därifrån innan så jag får verkligen hoppas att skicket är fint på dem... vet inte alls om det är jobbigt att skicka tillbaka.

Lorden: allt är från asos!! håller med om att byxorna är riktigt snygga :D, skulle gärna ha sådana.
Har shoppat massor av andra saker på sista tiden :angel:. Får lov att fota lite sedan :D. Nu funderar jag på att köpa de här

32X10CBRN_2_large.jpg

De är lite dyra, typ 1700 spänn... Helt okej om de är fina i kvalitén man det vet man ju aldrig. skulle egentligen vilja granska sömmarna i dem, vill absolut inte betala så mkt om sulan är limmad och inte sydd. jag behöver faktiskt "vinterskor" :angel:, och eeh. de kan väl bli det? om man ber skomakaren kirra grov sula på :D? det är tydligen dåligt för nedre extremiteten att springa runt i klackar VARJE dag.

Senast ändrad:

Jag beställde ett par skor för 1400 för några dagar sen, vet inte ens om jag kan gå med den klacken det är på :angel: Så 1700 för ett par skor man vet att man kan gå med är väl helt okej :D

Jättefina skor!!!
Men med tanke på priset förstår jag att du tycker att kvalitén är avgörande.

Tyvärr inte, men bara utifall att du inte redan tänkt på det så vill jag tipsa om att ringa till butikerna och fråga. (Ibland är lösningar så lätta att iaf jag missar att de finns. :p)

Sånt har jag inte ens tänkt på att man kanske kan göra. Jag tänker mig att ingen svarar om man ringer, för att de har så fullt upp med kunder och allt möjligt annat som man pysslar med om man jobbar i telefon :D

Jaa, jag ska nog mejla och höra med dem. kul att du tyckte de var fina!!! jag tyckte tröjan nedan var rolig. har alltid gillat får :D. tog ett par byxor när jag provade och de visade sig sitta bra! Så trots att jeans som fenomen är lite småtrist fick även de följa med hem!

20120903_114649.jpg

Nääääää nu skojar du :D :D :D. aaaaaw vad fint sagt!!!! jag skulle mer säga smickrande vinkel :angel: plus att jag ser ganska sur ut??? hahaha jag brukar vara en rätt glad brud!

*KL*

Idag "köpte" jag en Sony xperia P :D
xperia-p-black-front-back-android-smartphone-940x529.png

(Bytte till ett annat abonnemang, som kostar lika mycket som det jag har nu men är lite bättre ändå, och då ingick telefonen gratis. Jag skippade att välja någon bättre som gjorde att månadskostnaden blev högre.)

KL

Har köpt mer den senaste veckan än jag gjort det senaste året tror jag. :p

S0000006874710_F_W30_20120627160136.jpg

Det är små galopperande hästar på, I love it! :love:

S0000006842618_F_W30_20120626131938.jpg

39-6911_F_2.jpg

49159150001_m.jpg

1022236-01.jpg

(jo de har varit med i tråden tidigare, kunde inte motstå!)

0173264_PE327338_S3.JPG

MediaBinaryLoader.axd

Generate.ashx

Plus mycket mer. Mycket cash in = mycket cash ut, uppenbarligen...

Varför skulle jag skoja? Du måste vara en av de mest perfekta människor jag nånsin sett - på riktigt! :eek::love: Be proud girl! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka