Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 590
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Lite nyshoppat!

48311528001_m.jpg

hmprod

hmprod

S0000006853719_F_W40_20120531113156.jpg

S0000006872890_F_W40_20120813140853.jpg

*kl*

Jag har precis beställt en Glossybox. Någon som provat eller prenumerar nu?

kl
beställde just såna här:
90386-g.jpg

Håller tummarna stenhårt för att de passar/är snygga IRL oxå/är sköna.
Jag behöver verkligen ett par höstskor..

Kl. Är det bara jag här inne som får en fet beslutsångest varje gång som jag ska shoppa och bara skiter i allt? Dvs åker hem utan det jsg skulle ha? Händer nästan varje gång! Förra gången var jag i samma skoaffär i en och en halv timme!

Haha, nja jag brukar faktiskt reka lite innan på internet sen går jag in o tar de jag ska ha o åker hem ;)
Men har jag bestämt mig för o köpa jeans men inte sett några intressanta innan utan åker ner och ska verkligen gå och leta brukar jag aldrig hitta något..

Kollar på nätet innan jag med ;) Hjälper inte ett skit! :p Folk har velat slakta mig när de har följt med in i en skoaffär... Haha! Gaaaah...

Haha, jag är värdelös på att shoppa. Jag är inte så velig egentligen, och jag skulle aldrig tillbringa en timme eller mer i en affär! Jag är snarare sån som går in i butiken, tittar mig omkring och är det rörigt så jag inte får nån överblick så går jag ut nästan direkt igen. Carlings tål jag tyvärr inte, även om jag vet att det faktiskt finns en del fint. Men det är så rörigt och trångt att jag inte pallar! Så det slutar ofta med att jag inte hittar något trots att det säkert finns massor egentligen. :p

Åh jag är likadan! Känns det rörigt och osorterat går jag bara ut. Det ska vara ordning och reda och fräsch känsla :D

Tycker alla Carlings jag varit in i varit omöjliga att orientera sig i. Har det något att göra med att de flesta är alldeles för små och "för coola" för att ha ordning? :D

Ja jag fattar inte vad det är med Carlings?! Känns som nån slags image, gärna några bord med enorma klädhögar också... :p När man måste gå i sidled för att ta sig emellan kläder på vägge och en klädställning på golvet, då är det jävlar i mig trångt!

Därför gillar jag att shoppa på internet... :angel:

Jag tycker att Carlings alltid funkar på samma sätt. Antingen har de mest killkläder och tjejkläderna i ett hörn, ganska enkelt lokaliserat. Eller så har de 50/50 och det brukar gå att se vilken sida som har tjejkläder fast mycket de säljer är rätt unisex! Kan vara rörigt men Carlings har alltid de i särklass trevligaste och mest hjälpsamma butiksbiträdena! :love:

Vart där idag och köpte de här raringarna. :D (jeansen alltså)
LE421A00X-958@2.1.jpg

Jo det vet jag, mitt problem är att jag inte ens orkar börja rota bland kläderna eftersom det är så trångt och rörigt! :p Jag blir liksom trött av att bara gå förbi Carlings och titta in... Men skitsnygga jeans! :D

Jag är så fruktansvärt snål så ofta går jag in i en affär, hittar och provar det jag vill ha... Och hänger tillbaka det precis innan jag ska till kassan :D hopplöst!

Jaa! Sådär gör jag med. Det är asså något som verkligen bara tar emot när jag ska köpa kläder/skor...

Sedan maj har jag shoppat ny bostad + ny inredning, ny bil, x antal bröllops/födelsedagspresenter, en veckas semesterresa och två weekendpaket. Inom kort måste jag hitta på något till sambon som fyller jämnt och till mig själv skulle jag behöva köpa lite nya kläder men tycker det kostar för mycket så av ren snålhet blir det inga kläder :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka