Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 603
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL

Min första Glossbox dök upp igår efter en lågn väntan ;) Innehållet var överlag bra (om man bortser från ett Depend-lack i en gräslig färg! :crazy:) Bara boxen i sig var fin! :d Den kommer sparas som förvaring till småprylar ;) Den innehöll en handkräm, en ansiktsrengöring, ett läppbalsam, en scrub samt det gräsliga lacket :D

Var inne i stan igår och hittade en vinterjacka som jag föll för :love: och den höll sig inom min budget vilket kändes skönt :) sen blev det även en blå tjockrtöja från hm och en svart tunn tunika:) är mkt nöjd över mina små fynd! :):banana:

Fick också min första i förra veckan :) Ganska bra innehåll, läppbalsamet luktade verkligen pyton - men gjorde underverk för mina läppar!

Däremot tyckte jag att lacket var snyggt, speciellt på :)

Idag kom min klocka :love::love:

560621_10151081037665969_2077772711_n.jpg

KL
Detta kom med hem idag efter att jag fördrivit en håltimme i stan:

6438262101618.jpg

Svart kjol. Har länge velat ha en vanlig svart kjol av "sekreterartyp", men har haft svårt att hitta någon som sitter bra eftersom jag är kort och rund. Idag hittade jag äntligen en som passade, och den var -50% så jag betalade bara 12 € :laugh:

10083894_WHITESWAN_003_ProductLarge.jpg

Vit basic tröja

Vinröda runda örhängen

KL

Min första Glossbox dök upp igår efter en lågn väntan ;) Innehållet var överlag bra (om man bortser från ett Depend-lack i en gräslig färg! :crazy:) Bara boxen i sig var fin! :d Den kommer sparas som förvaring till småprylar ;) Den innehöll en handkräm, en ansiktsrengöring, ett läppbalsam, en scrub samt det gräsliga lacket :D

Jag har prenumererat på Glossybox sen februari, är överlag väldigt nöjd men någon låda har varit bottennapp. :P MEN de som jobbar på Glossybox är superbra och tar verkligen åt sig all kritik!
Jag är suuupernöjd att jag äntligen fick en ögonkräm i den här lådan! :D

Detta fick jag i min:
glossyboxseptember_5068bce59606ee41ac9d0790.jpg

Fick också min första i förra veckan :) Ganska bra innehåll, läppbalsamet luktade verkligen pyton - men gjorde underverk för mina läppar!

Däremot tyckte jag att lacket var snyggt, speciellt på :)

Vilken färg fick du på lacket? För jag har sett att det har varit lite olika... ;)

Vad bra! Jag fick nämligen en 6-månaders prenumeration, så det är en klar fördel om det är nåt "bra" i lådan ;) Fick samma produkter som du om man bortser från ögonkrämen och schampot(?) :) Hur har du upplevt leveranserna? Min kom nämligen relativt sent, och mina vänner hade sina boxar säkert 3-4 dagar innan mig (FAN! ;) )

I början var det så att man fick lådan samma månad, sen har typ april-juli kommit månaden efter, suck! Men nu de två senaste månaderna har de kommit som de ska.

Fick du också ett nagellack i ljusbrundiarrefärg? ;) Boxen och allt känns skitlyxig men jag tyckte att alla produkter luktade apa även om dom säkert är bra. Scrubben var väl den som var bäst.

HAHA! Jag hade svårt att finna ord som beskrev färgen, men du satte den mitt i prick ;) :D Har inte sniffat på allt än, det kanske jag borde? :o

Vad härligt att du hittade kjolen som du sökt efter :)

Sleepan:Snygga stövlar!Jag hade gått tillbaka med dom.
Jag har själv insett att jag inte kan ha stövlar:(.

Jag gjorde inte det. Det är inget som syns när man har dem på sig ändå.
Varför kan du inte ha stövlar? Några som passar borde du väl kunna hitta? :)

Åh, skor i den modellen har jag span på just nu. Hur mycket gav du för dem? Skitsnygga är de!

Det är Jeffrey Campbell, jag beställde dem från en svensk affär så jag fick ge 1700 spänn. Absolut inte det billigaste alternativet, men det säkraste (eftersom att jag vill ha dem i november). De finns nämligen inte i den färgen här i Dubai, och är osäker på hur det fungerar med tull här, så vill inte beställa något från internet...

Jag tycker absolut att du ska investera i ett par. Jag har dem i svart läder och jag älskar dem!
Kommer utöka samlingen med ett tredje par när jag har kommit tillbaka från Europa :angel:

KL

Lite "smått och gott" som jag har köpt och fått på senaste tiden:
c600x365.jpg

211829-0014_1

Från Nelly.

Jag fick en ganska ljus grå/blå-nyans. Såg lite längre ner att du hade fått en diarrée-färgad, kanske inte riktigt lika snygg :)

Shoppat massor idag men det som är värt att visa upp här är väl dessa manchesterbyxor som har en mycket finare färg i verkligheten;
hmprod

Och en tröja utan ull! Hallelulja! Provade några med 5% ull men det kliiiiiar...
hmprod

kl
Jag beställde just den här:
H6419

Michael Kors
Som jag längtat efter att kunna köpa den :love::love: Snart är den hos mig!

Beställde tre Glossyboxar igår. Inte bra eftersom min studentekonomi är knaper, men tja. Måste ju få ha något att se fram emot. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka