Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 603
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl

Den här fick följa med hem idag... Ser dock mycket bättre ut i verkligheten än vad den gör på bilden :crazy:

71903357_XB.jpg

Härligt! :) Jag funderar på att köpa 12 månader i förväg... Blir ju billigare och trots att det är så pass lite pengar varje månad så märker jag inte av det och kan det bli ännu mindre så är det ju bara bättre. ;)

Från Vero Moda va? :)
Har ett par likadana i så fall och de är sååå sköna!
Mina gröna som jag köpte häromdagen är likadana men inte sköna då de är två storlekar mindre än de svarta, haha.

Ska bli kul att testa! Är jag nöjd kan man ju alltid önska sig en prenumeration i julklapp :D
Har du prenumererat länge? :)

Jag har prenumererat sen februari, så låda tre är den första jag fick. :)

kl

Köpte dessa igår:
9016257216542.jpg

9016257249310.jpg

Sen köpte jag likadana byxor som Chili :D Om de kommer från H&M? Helt olikt mig men jag tyckte färgen var så fin! Och jag vill gå ifrån allt svart och grått jag har hela tiden. Sen blev det tre överdelar varav en skjorta. Kul med lite shopping! :)

kl

For en sväng på stan för att shoppa men som vanligt hittar jag inget så det blev lite nätshopping hemma istället ;)

Det ser väldigt grått och trist ut men jag gillar det ändå :p

49160902301_m.jpg
44877805601_m.jpg

Spanar på dessa också men det fanns inte i min storlek...
60406804101_m.jpg
60406907301_m.jpg

Senast ändrad:

kl
Efter att ha lånat sambons urmysiga pyjamasbyxor i typ två år har jag äntligen köpt ett par egna ;)

hmprod

Okej! Haha, ja då var de liiite över min budget =P Jag kör på kopior, hoppas jag får tag i några =) Men snygga är de!

//r

*kl*

Den här köpte jag igår men jag behöver styling tips. Vad kan man ha till och så där?
6418066_BLUE_FRONT_450.png

Åh herre vad snygg den var! Vart hittade du denna skönhet?

Tänker mig ett lite slappt vitt linne instoppad i, eller en skön vit blus som får hänga över lite.

kl

Oops, jag råkade köpa två par skor till idag :o Har köpt tre par denna veckan och det är totalt olikt mig :D Tur att de var rätt billiga :angel:

9022058922014.jpg

9022185078814.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka