Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 631
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Så himla söt :love:. Du kommer väl inte märka någon skillnad alls när jag byter honom mot min tigrerade gamla surgubbe?! :angel: :D

Med tanke på att jag inte hunnit lära känna den här herren än så är det väl kanske det faktum att din faktiskt kommer synas på min vita matta som kan avslöja honom:D

Attans, jag får väl passa på att byta ut mattan också då så kommer du aldrig att märka något :D

Hade jag inte tillbringat så mycket tid på att ta mig till och från Göteborg, samt spenderat mina helger där (oftast iaf) så hade jag varit mycket sugen på att skaffa katt! :love:

*kl*

Jag har shoppat denna:
6828213_RUST_FRONT_450.png

Färgen passar mig så himla bra :)

Åhh vad fin den var:love:

Men gudars gud så sööööt :love:. Jag är sjukt avis, har djurabstinens så det skriker om det!

ÅH VAD FIN! :love: Är på jakt efter en rejäl vinterjacka, just en sån som kan hålla i flera år och det var precis i denna stilen jag tänkt mig! Vart fick du tag på denna, och hur varm är den?

Det är en Fjällräven, köpte den på Naturkompaniet!:):bump: Jag tycker den har varit varm hitills, har bara testat den i någon minusgrad än, men då frös jag inte alls iaf:D Riktig skön & mysig så kan varmt rekommenderar den!:D:love:

*KL*

Jag beställde precis tre par vinterskor. Hoppas de är bekväma och bra nu!
skor.jpg

Köper hela tiden saker, men just denna grej är jag extra nöjd med:
875002-0055_1

Nu sitter tuttarna på plats när jag tränar! Dessutom tycker jag den är snygg och lite mer nätt än andra sport Bh:ar. Köpte även en sådan här:
8034061061115_sportamore_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

Som passar lite bättre när jag springer eller är på pass där jag hoppar rundor:p

Annars denna månaden har jag bla handlat foundation från make up store (beroende av den) en del inredningsprylar. Parfymer (Kizz parfymen, eftersom jag gillar de gamla rock gubbarna:angel: och dessutom luktar den gott!) samt en från rihanna och sen avrils "black star", köpte även en till min kille "one million" den stora. Så räcker väl den ett tag nu då tänkte jag då jag gått och köpt 50 ml två gånger på ett halvår nu. Älskar den parfymen! Han luktar så varmt och mysigt med den på.
Köp en rosa hurta sele till min vovve då jag vill att hon ska matcha mig när vi är ute och springer hon kan ju inte ha neon grön när jag har allt i rosa själv :angel: (blivit mycket rosa träningskläder? hmmm)
Köpt en bench tränings linne (lila och ROSA såklart)
Ed hardy linne.
En vågtång och en ny plattång som vibbrerar (trodde inte det skulle fungera så bra om det gör men tji fick jag, den är helt suverän, speciellt att locka med)
Massa smycken då gina haft utförsäljning på dem:love: är annars för snål för att köpa sådant.

En del av det jag köpt de senaste två veckorna iaf :D
Även köpt ett par asic träningsdojor till syrran i hopp om att hon ska börja träna med mig snart ;)

Senast ändrad:

Åh, den första är ju jättefin, men visst finns den bara i strl S, M, L osv? Hade älskat att hitta något sådant som hade "vanliga" bh-storlekar, annars lär det inte finnas någon som sitter bra :(

Åhå så fina!
Vet du om ljudet är bättre i den modellen än i denna:
61S5LWCY-096.jpg

Tänkte om du haft skullcandy lurar innan:D
Tycker annars ljudet är ganska dåligt. Dock har dem ju så många snygga hörlurar!
Själv vill jag ha dem här:
10622915-origpic-b1f627.jpg

Då jag åker mycket buss (främst då jag lyssnar musik) och vill inte störa alla med min musik. Så då är in ear bäst :)

Den finns i s,m,l men även med a-b kupa eller c-d om jag inte har fel för mig (fast inte i denna snygga modell) utan den nedan.
Jag har 70 -75 c (oftast 70 cm, annars blir det lite löst) och tog en smal med a-b kupa och den sitter som på bilden. Otroligt skönt på! Men det var inte helt enkelt att få på den då jag har breda axlar och resåren inte ger efter så mycket (vilket är bra men lite jobbigare bra):D

7331768752362_sportamore_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

Senast ändrad:

Alltså, åh. Erbjudande på Samsung Galaxy S3 för 3700:-
Sitter och försöker hindra mig själv från att klicka hem den. Baah.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 989
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Jobba som veterinär
  • 12 kvm utbyggnad?

Hund, Katt, Andra Djur