Sv: Shoppat något på sistone del 5!
Köper hela tiden saker, men just denna grej är jag extra nöjd med:
Nu sitter tuttarna på plats när jag tränar! Dessutom tycker jag den är snygg och lite mer nätt än andra sport Bh:ar. Köpte även en sådan här:
Som passar lite bättre när jag springer eller är på pass där jag hoppar rundor
Annars denna månaden har jag bla handlat foundation från make up store (beroende av den) en del inredningsprylar. Parfymer (Kizz parfymen, eftersom jag gillar de gamla rock gubbarna

och dessutom luktar den gott!) samt en från rihanna och sen avrils "black star", köpte även en till min kille "one million" den stora. Så räcker väl den ett tag nu då tänkte jag då jag gått och köpt 50 ml två gånger på ett halvår nu. Älskar den parfymen! Han luktar så varmt och mysigt med den på.
Köp en rosa hurta sele till min vovve då jag vill att hon ska matcha mig när vi är ute och springer hon kan ju inte ha neon grön när jag har allt i rosa själv

(blivit mycket rosa träningskläder? hmmm)
Köpt en bench tränings linne (lila och ROSA såklart)
Ed hardy linne.
En vågtång och en ny plattång som vibbrerar (trodde inte det skulle fungera så bra om det gör men tji fick jag, den är helt suverän, speciellt att locka med)
Massa smycken då gina haft utförsäljning på dem

är annars för snål för att köpa sådant.
En del av det jag köpt de senaste två veckorna iaf

Även köpt ett par asic träningsdojor till syrran i hopp om att hon ska börja träna med mig snart