Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 632
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL
Hade behövt lite skoshjälp av er som kan något...:p Jag behöver vinterskor som funkar tillvardags men som ändå är lagom fina till att ha på en middag eller dylikt. Helst hyffsat låga, klacken alltså. Är inte så mycket för ridstöveltypen, de har jag redan två par i stallet :angel:

KL

Guuud jag måste sluta slösa pengar! Känns som att jag bara strör pengar runt mig och det borde jag absolut inte göra :/ Well well shopping gör mig glad för tillfället och i denna vinterdepression kan man behöva lite happy.

Var på stan idag och handlade massa småkrafs typ underkläder och torrshampo. Ska inte tråka ut er med bilder men denna kan jag lägga upp:

img_1388_50a6595b9606ee20ab595d16.jpg

Förlåt för usel kvalité men det blev så! Byxorna är också nya, är från Vila, såna med knäppning bak men fick inte till nån bra bild där jag inte såg tjock ut (hello förnekelse) så ni får bara benen på dem!

Men skorna är jag kär i, nu jävlar ska jag strutta runt trots att jag blir 1.90 lång i dem. Är man redan aslång kan man lika gärna lägga till lite till liksom.

(Nej inte jag som valt den utmärkta tapeten, bor i andra hand haha)

Ååh jag önskar jag också var lite kaxigare med att köpa högre skor (läs: skor som inte är helt platta) trots att jag är lång.

Apropå det blev det första fotot med mobilen den tredje nyshoppade grejen, reflexspray! Och när jag fotade upptäckte jag att jag sprayat ner halva hallen också eftersom hundjäkeln inte ville stå still... Tur det bara syns i blixt-ljus! :rofl:
23925_10152277786715061_775261964_n.jpg

Hur funkar det, sköljs det bort av regn eller sitter det permanent tills pälsfällningen? :p Om det regnar/nöts bort efter kort tid måste det vara en grymt oekonomisk produkt. :angel:

Gillar sprayet på golvet, ny partydetalj? :idea:

Ååh jag önskar jag också var lite kaxigare med att köpa högre skor (läs: skor som inte är helt platta) trots att jag är lång.

Ja men jag är bara tuff utåt, innerst inne hatar jag att vara lång och känner mig som en jätte när jag går runt i högklackat.

Men men jag älskar klackar och jag är så less på att bara ha converse på mig jämt och ständigt, vill också vara lite fabolous! Så nu satsade jag på ordentliga klackar som är stabila och enkla att gå i så ska jag jädrans i mig plåga mig själv och tvingas gå i klackar. Hoppas jag vänjer mig :D

Det är rätta takter! :D Har flyttat ihop med en kompis med samma skostorlek och en stort varierat utbud av boots och kängor och pumps med klack av varierande höjd så jag kan alltid låna där först!

Senast jag hade boots med klackar var när jag var ute med två lika långa modellvänner, då kände jag inte att jag stack ut :D

denna tröjja
[IMG="http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/631604-0912_1?$productPress$"]http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/631604-0912_1?$productPress$[/IMG]

denna blus
396454-0912_1

fick en tidig julklapp
hanna-wallmark-armband-schwarz-silber_2.jpg

kuddar, denna samt en marinblå
catalogueImage

en ny taklampa från markslöjd
600x600-pbilder_Markslojd_100539_Rosendal.jpg

och mycket mer ...:angel:

Den är från Nelly :)

mily Ja den var riktigt snygg med, hade jag haft mer pengar hade jag köpt båda :D

Hur funkar det, sköljs det bort av regn eller sitter det permanent tills pälsfällningen? :p Om det regnar/nöts bort efter kort tid måste det vara en grymt oekonomisk produkt. :angel:

Gillar sprayet på golvet, ny partydetalj? :idea:

Det sitter inte så bra som jag trodde tyvärr, å andra sidan tror jag att flaskan räcker länge och det är enkelt att bara spraya på ett nytt streck emellanåt! Man kan ha det på textil också, så jag tänkte spraya lite på gå-ut-med-hunden-jacka n och det tror jag sitter längre.

Haha ja, eller sån nödutgångsmarkering? :D

Det är rätta takter! :D Har flyttat ihop med en kompis med samma skostorlek och en stort varierat utbud av boots och kängor och pumps med klack av varierande höjd så jag kan alltid låna där först!

Senast jag hade boots med klackar var när jag var ute med två lika långa modellvänner, då kände jag inte att jag stack ut :D

Ja men do it! Jag känner mig mycket snyggare med klackar, igår dödade jag alla tankar om "lång flaggstång" innan jag ens tänkt dem och kände mig bara classy. Tror det sken igenom en del för jag kände mig skitsnygg ;) Dessutom får jag automatiskt mycket bättre hållning i klackar, fungerar liksom inte alls att gå och dra ihop sig eller säcka med axlarna.

Oh tur för dig som har långa vänner, de jag umgås med mest är typ 1.60 långa.. Well well! Som sagt tycker jag inte det blir så jättehemskt att vara lång, jag är liksom ändå längre än många så det märks inte så stor skillnad..

Tillägg: Fan vad många "jag" det blev i den texten :eek: Jaja! :D

Känner igen mig i det mesta! Har många korta vänner också men brukar inte ha klack när jag går ut med dem :D

Tycker inte att det är hemskt på något sätt att vara lång heller, skulle inte byta ut min längd om jag fick välja men just det där momentet att bli ännu längre brukar jag undvika ;)

Kl.

Två par OPI nagellack från Skyfall Kollektionen, You only live twice samt Live and Let die.

Samt två klänningar (varav jag ska behålla den som sitter bäst)

631684-0024_3

212551-0286_3

och avslutningsvis

49275962001_m.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 996
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka