Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

knapp

Idag var spenderarbrallorna på...
En rak kort klänning med läderkrage som jag ska ha på jobbets julbord (hittade ingen bild)
En adventsljusstake med fyra stooora blockljus på som jag nu dekorerat med vitmossa
Två juliga blommor
Ljus och kylskåpsmagneter
En ljusgirlang med blommor på
En julkula i form av en gris
En julgrans kula i form av en silvrig stjärna med en bjällra
En röd bordslöpare

Kl.

Idag har jag inhandlat en jättefin trälåda med akrylfärger och tillbehör ur Winsor & Newton artistserie. Dessutom blev det ett par nya akvarellpenslar. Lagom nu tills mamma letat upp stafflit hemma som jag ska få.

Dessutom snubblade jag över lite söta saker (ett urval) varav det mesta ska bli julklappar :)

53589.jpg

87354.jpg

87339.jpg

Senast ändrad:

Byxorna:love: hatar att jag har så långa ben :((( båda modellerna är påtok för korta. Gillar speciellt dem första!

kl
Blev en klassisk flanell/skogshuggarskjorta från hollister igår (och massa julklappar :D). Kass bild, men ni ser ;)

bild_2012-12-02_kl_1238_50bb3ed39606ee4f3b54c16c.jpg

Jag har också väldigt långa ben (fast det syns inte på bilderna, haha) men jag brukar vika upp en cm där nere så att det ser ut som att det är meningen att de ska vara för korta :D

En liknande letar jag också efter! Why, oh why, finns inte Hollister eller Abercrombie i Sverige?! :mad:

Båda paren byxor = stencoola!

//Önskar att jag hade längre och smalare ben så att jag var snygg i sånt.

Hollister finns i Gallerian i Stockholm och nya gallerian Emporia i Malmö.

kl
Blev ännu lite till på julskyltningen, nu är det snart köpstopp för mig ett tag (med undantag för julklappar såklart ;))

pic_50bc85d4ddf2b33f7c005191.jpg

Skjortan som jag visade förut och ett par nätta läderhandskar med dragkedja från MQ.

pic_50bc853eddf2b33f7d00506f.jpg

Blus från sisters, tänkte ha den till svarta smala jeans på julafton!

KL

Fick hem denna parkasjackan i fredags :love: Äkta tvättbjörnspäls på luvan :love: :love:
------0d5b1c4c7f_image.jpg

Köpte denna reflexjackan från Jacson idag :) Till stallet såklart.
-------0d5b1c4c7f_image.jpg

Denna klänningen får jag hem imorron :love: Ska ha den på nyår :)
--------0d5b1c4c7f_image.jpg

Jag halvt panikshoppade på H&Ms rea på hemsidan i morse. Hälften av allt jag la i varukorgen försvann under tiden! :devil:

reashoppinghm_50bc9081e087c37b552aec47.jpg

Behån är en favorit som jag har i flera färger, den prickiga blusen har jag i rosa, den stickade tröjan har jag tänkt köpa i butik när den var på halva priset, nu var den ännu billigare så slog till. :)
Burken har jag tänkt köpa lääänge och babyfilten var så supersöt att mina katter (läs: jag) ville ha den. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 003
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur