Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Låter mycket bra! :)

Kl

Jag har shoppat julklapp till min kära mami! Nagelfil & två nagellack.
Och ett guldglittrigt nagellack som jag ska måla tipparna med i jul. :D
...och godis, har jag också shoppat.
/mvh ingen karaktär.

KL

Har köpt en dator. Ytterst fint ska det bli att få skypea utan att fanskapet hänger sig. Stort plus att den är så liten och tunn och fin också!

310734333.jpg

Jag tror det är exakt den modellen som min man har i jobbet och han är jättenöjd med den :)

åh, hoppas det :) jag gillar min pappas dell jättemycket så jag hoppas att jag blir nöjd med denna också :)

Vilken fin! Vart köper man en sån? Hade varit en bra present till min bästa vän som fyller 25, hon är totalt hopplös att komma ihåg saker om hon inte skriver upp dom någonstans.

Asos. :) Börjar dock bli lite nervöst nu, den har inte kommit än och vi åker norröver onsdag morgon...

Snyggt!

Hade ett liknande till jul förra året, trodde baskemig jag skulle behöva dra av naglarna för att bli av med paljetteländena (trots underlack enligt konstens alla regler). Har aldrig varit med om ett nagellack som suttit så hårt. :D

Har också provat ett liknande från OPI, fick skrapa loss lacket. Gick inte att få bort med remover. Men snyggt är det ju!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka