Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

ICA är min favoritaffär! :D Köpte alla mina julklappar där i år, haha... Får köpa här åt dig och posta, lär fortfarande bli billigare än att köpa på typ Åhléns :D

Ja! Och blev jättesur att se att de är nedsatta till halva priset - men bara finns kvar i strl 37 :mad:

Du har ett Maxi i Solna (närmaste pendelstation är Sundbyberg) ifall du vill kolla in. :)

Vilket kap!

Måste kolla nästa gång jag är på en stor Ica :D

Själv impulsköpte jag en klänning idag, har länge surat över att jag missade art deco-trenden så jag hoppar på den lite sent istället :p Kanske något för nyår.
239887117623311745_YGju39nu_c.jpg

KL

Tycker vi alla kan dela med oss av årets julklappar här :D

Fick denna av pappa idag (minijul):
806f5a3e4d1e11e2a5d322000a1f90e5_7.jpg

Nu luktar jag som en vandrande parfymbutik, tur att jag inte ska iväg någonstans. Var ju tvungen att prova alla :o

-kl-

17029_BRE.jpg

Har julshoppat schabrak med namnbrodyr till medryttarhästen. Hon kommer bli så fiiiin :love:
Och så matchande benlindor till, såklart! :angel:

Det räknas till utanför stan ;)

Får ta en tur till Ica nån dag det inte är snöstorm!

kl

Eftersom pålle fick en ny sadel i julklapp så är det ju inte mer än rättvist att matte får en ny dator... :angel:

packTS44_white__4_01.jpg

Reashoppade lite...

Topp (men ska ha den instoppad)

929047-0092_1

Ring

385521-0023_1

Halsband

385542-0023_3

Skor. Platta :eek::p

428111-0121_1

Nelly! Kostade hela 29 spänn ;)
Dock har jag minimala fingrar och det var onesize så den kanske är för stor. Men känner att jag vågar chansa ;)

kl

Jag har fyndat lite på rean idag. En superfin Björn Borg väska jag är dödsförälskad i :love: och en ring samt ett armband från favvomärket Pilgrim!

KL

Denna köpte jag på Cubus idag! Gått och tittat på den i säkert ett år, men tyckt att 299:- varit för mycket, nu på mellandagsrean var den nedsatt till 149:-, så nu fick den följa med hem! :love:

tunikanmin_zps2f4309e4.png

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka