Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Det skulle jag aldrig fixa! Tycker att 2 kg, inkl sladd, är absoluta maximum för att ta med sig datorn. Och så vill jag slippa ha en speciell datorväska!

Håller med! Det är en av anledningarna att jag oftast skiter i att ta med datorn öht och bara tar med iPaden :)

*kl*

Klickade hem detta för nån dag sedan, kom en smsavi nyss så ska iväg och hämta det strax :)

shineon0_250x250.jpg

Hoppas denna är så bra som alla säger!

flawlessdefinitionwaterproofmascara_250x250.jpg

Absolut bästa mascaran jag testat! Klumpar inte, lägger sig fint och ger långa fransar och är vattenfast.

Haha alltså om jag vill kan jag ju dumpa datorn i en väskan, men jag tycker faktiskt att det är smidigare att ha en "speciell datorväska". Känns som att jag har mer koll på prylarna då. Men så är jag också en sådan som kan ha med tre halvfulla väskor i stället för att proppa allt i en, för var sak har sin plats. Telefonen ska ligga i höger ficka jackficka, plånboken och nycklarna i handväskan, datorn med sladd och mobilt bredband i datorväskan osv :angel:

Min dator väger 3 kg :o

Tyst med dig! :p

Sambon tjatade om att jag skulle köpa en Samsung-platta.

Jag: "Men jag har ju en iPhone, perfekt att synka ju!"
Sambon: "Men då kan du köpa en Samsung-telefon! :idea:"
Jag: "Jag har nio månader kvar operatörslåst, dessutom råkar jag gilla iphone."
Sambon: mummel, mummel, mummel...

De gör definitivt bra grejer och jag skulle inte ha någonting emot att ha Samsung, men jag älskar min iPhone :love::D

Nu när Google skapat Nexus så har Iphone inga fördelar längre som gör prisskillnaden försvarbar .... juuuuuuust so you know :angel:

*viskar* android android android ... android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android android :angel:

KL.
Fick hem min nya hårborste idag, den var stört bra, och snygg!

002_50e5f2eb9606ee1ffd02f51d.jpg

Sen kom mina tre mobilskal, nu inväntar jag bara mobilen som jag hoppas kommer imorgon :)

c3b5040455a911e29c4c22000a9e0896_7.jpg

Nej jag har en mini-dator också. Så måste jag ta med mig en dator till skolan som jag bara ska skriva anteckningar på så tar jag den.

Men jag vill ha en dator med stor skärm när jag sitter hemma och tittar på film och redigerar bilder/tecknar. :)
Men jag vill ha möjligheten att plocka med den utan större besvär, jag åker ibland bort och bor borta ett par
veckor och då vill jag kunna släpa med den bra datorn också.

Zoya, Shit, det skulle jag aldrig klara av. :o

kl
Shoppade ett par nya jeans på hollister idag, välbehövligt :)Tycker det är så trist att handla byxor, men dessa satt så fint så det var helt ok!

pic_50e60892ddf2b340730028aa.jpg

pic_50e60893ddf2b31f11000e1f.jpg

Ooh har du äntligen beställt en du också? :D Jag älskar min padda, sjukt glad över att jag ändå köpte den trots att den var apdyr.

Tror inte du kommer ångra dig heller :)

Jaa, fick ju bidrag till den på jul så jag behövde bara betala 700 kr själv :rofl: Blev en 16 GB med wifi, tror inte jag behöver mer faktiskt! Vad kul att du är så nöjd!! Jag längtar tills jag får hem min :D

Fina! Och väldigt du! :)

KL

Shoppat:

zoya-elisa-swatches.jpg

opi-rapidry-top-coat.jpg

/ mvh shoppat oroväckande många nagellack på kort tid.

Tack, det är en muta som jag inkasserat då sista tentan i ena kursen är färdig och inlämnad. För nästa tenta är det ett par skor som gäller och för BE-kortet en plånbok.

Jag tror på belöningar :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 047
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V