Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Du menar att du köper en färg nu, och använder först på måndag??!! :eek: hur tusan klarar man det? Jag har haft lust att slänga färgen i håret redan i bilen på väg hem :p
Något otålig kanske :angel:

Du menar att du köper en färg nu, och använder först på måndag??!! :eek: hur tusan klarar man det? Jag har haft lust att slänga färgen i håret redan i bilen på väg hem :p
Något otålig kanske :angel:

Tänkte samma sak! Jag hade gjort det i helgen iaf... :p

Haha men en kompis kommer över på måndag och hon ville färga det på mig så då är det bara att vänta och suga på karamellen lite :d

Som kompensation köpte jag tre par skor, en klänning, en tröja, en deo, ett telefonskal, tre par trosor och en svingod semla idag :angel:

e877e1ee6c9211e2ab6722000a9e087c_7.jpg

d3b2712a6c9211e2ae2622000a1fb7e1_7.jpg

b25572206c9211e2a94522000a1fbc56_7.jpg

Det rosa skalet:
999162f86c9211e2aa2d22000a1f9a45_7.jpg

hmprod

Mitt livs första klackar med öppen tå! Har alltid varit superanti, men dessa var så fina att jag faktiskt släppte på principerna och slog till :love:

Vart kommer den fina klänningen ifrån?

Mvh hon som bara har svarta kläder :D

*kl*

Skulle köpa strumpbyxor idag och kom hem med en Ida Sjöstedtklänning :o Bra jobbat ;)

Ähhh... Får inte länkningen från instagram att funka... :(

Fel ;)

soft mee islandshästar: Det rosa kattskalet är från H&M och kostar 50:-, kaninskalet är från Teknikmagasinet och kostar 99:-, men vet att det finns likadana på Glitter (som eldunari gissade på) också :) (de kostar 99:- där också och har svans till, men katterna har snott svansen till min :angel:)

Var är de svarta skorna ifrån? Material? Tycker mig känna igen de översta från DinSko i alla fall men sen tog det stopp.

kl
bild-1_51099270e087c363776fffae.jpg

Lite småplock, en stor sjal som jag ska ha eftersom det är så kallt på jobbet, baslinnen, sockor till mina hunters, essielack. Köpte också femte säsongen av Gossip Girl på box. Det bästa är att jag bara betalade 75:- för allt eftersom jag hade massa gamla presentkort liggande :D

kl

I måndags shoppade jag Bruce Springsteen-konsertbiljetter..
..och inspirerad av det kom två Springsteen-dokumentärer på posten igår: Between the lull and the storm och Blood brothers.
Igår köpte jag även handskar att ha när jag jobbar utomhus vintertid:
700tv.jpg

och idag kom jag hem med de här skorna:
eline_ruskea_1.png

Med andra ord en svår vecka för min plånbok! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka