Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Åha jaha :( Dom däringa typerna på Nelly litar jag icke på, annars hade jag beställt på en gång. Behöver aspiffiga underkläder till första maj och de där var ju perfekta! (särskilt i ljusrosa :d)

Finns på flera ställen, märket heter Chantelle och modellen heter C Chic Sexy! Gogogogogo!

Har haft problem med Nelly jag också, men om jag förstod var det för att de bytte lokaler/lager/någonting. Har beställt ganska mycket (alltså jag började plugga i februari, och uttråkad + dator = farligt för ekonomin) från dem den
senaste tiden och har inget haft att klaga på!

Oavsett vad du köper och varifrån så hoppas jag att du blir nöjd, det där var de första dyra underkläderna jag köpte och jag är so excited :D

*kl*

Vårjacka!

10086562_BUNGEECORD_001_Main.jpg

Bikini + trosor:

hmprod

Tack kära du! Håller en tumme för att du får grejerna som du ska :)

Och tack för namn på setet och allt. Ska jaga rätt på ett och lovar att skicka bilder på hur snygg jag blev i dem och hur tänd snubben blev. Varsågod, jag vet att du uppskattar det!

Jaaa men det är kul att köpa lite fina och dyra underkläder! Underkläder är min stor last, kan lägga hur mycket pengar som helst på det.

Supersnygg gantpiké :love:

Jaulgreis: Riktigt fint set, håller med om att man kan bli grymt träningsmotiverad av snygga underkläder & bikinisar ;)

Åh marinblå låga converse till våren hade jag inte heller tackat nej till :d

Mina senaste inköp:
1d95bd649b8311e2a47b22000a1f99e6_7.jpg

Vit dunjacka

bild-1_515b5813e087c30c1cec44f3.jpg

Bondelid kofta

oddmolly_remix_blouse_white_5143045ce087c3621b1ca18d.jpg

Vit odd molly blus

Bröt min "jag skola icke handla från Nelly"-regel idag och beställde den här BH:n :

225914-0001_1

Var liksom bara tvungen. Ber nu till gudarna att den ska passa.

Supersnygg!
Själv verkar jag varken kunna ha sportbh eller vanlig bh längre, inte ens tighta linnen! :eek: allting skaver :o

Åh vad jobbigt!

Ja, den är riktigt snygg på hennes enorma bröst. Är inte säker på att den är lika imponerande på mina 70D ;) :p

(OCH JAAA smileysarna är asfula nu ju!)

Det tror jag visst det att den är! (Tänkte göra en smiley här, men jag är anti just nu)

Vi får väl se!

Obs. Återkommer icke med bild ;)

(jag förstår dig. urk säger jag bara)

:bump::banana:

Jag kommer inte ens gå in på "avancerat inlägg" och kolla på förödelsen! Vill inte veta! Räcker att jag chockades och tittade trettio gånger när jag skickat ett meddelande och "eek" inte var rätt! ;eek;

Oh la la, här slår vi på stort! :D Assnygg!

Inser att jag kanske behöver uppgradera min underklädesgarderob lite, har typ bara gamla slitna H&M-underkläder som varken sitter bra eller är särskilt estetiskt tilltalande..

Senast ändrad:

Haha ja men visst är den? Assexig! Problemet är ju bara att den ska passa också. Jag köper ogärna underkläder online men jag har bara noll energi till att springa i butiker just nu och jag ville SÅ gärna ha den. Är rädd dock att den ska vara för stor.

Ja, med jämna mellanrum behöver man ju rensa lite. Jag älskar att köpa underkläder men orkar sällan kosta på mig att köpa bra grejer. Men ibland så :) Sen är det ju lite roligare att köpa estetiskt tilltalande sådana om man har någon eller några som faktiskt ser en i dem ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 106
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka