Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 640
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Beställt lite posters och en t-shirt som jag knappt kan vänta på tills de kommer! :D

RMS1100Z.jpg

Oooh nice! Tardis-blå och allt! :)

Kl.

Trillade in på en outlet och klickade hem ett par enkla, men snygga, sidenplagg från Tiger of Sweden som kommer bli perfekta i sommar :)

T173310x960_HH_32r_2.jpg

T173310x960_HH_32r_5.jpg

&

S35603003vit_K6.jpg

Har även blivit nya promenadskor:

90925-b.jpg

&

152457-g.jpg

KL

Köpte en kjol jag såg i Berlin men inte kunde köpa :)

10094647_FIERYCORAL_002_ProductLarge.jpg

10094647_FIERYCORAL_003_ProductLarge.jpg

Ska dock ha ett annat sorts linne på mig :)

Åh, vilken fin! :)

Chili: Burts Bees har verkligen fallit dig i smaken? ;) Testade en handkräm därifrån häromdagen. Riktigt nice!

+ Chili:

Ja, visst är den fin! :) Ännu finare med ett bättre linne tror jag, och så vet jag precis vilka skor den kommer passa perfekt till. Förutsatt att den sitter bra och så då såklart ;)

*kl*

Kände att jag behövde en skinnjacka också och hittade den här från Kenzas kollection till toppenpris! Hoppas den är fin :)
kenza2_50130456.jpg

Jag har shoppat fyra tröjor idag, på angenäma Gekås! :D
(Och en heeel drös andra saker. Dock ej katten...)

ullared001_51929b13e087c313c9d191e1.jpg

Japp! Älskar produkterna jag har so far. Har Urtekram/Nordic birch som ansiktslotion, även den ekologisk och naturlig, och sedan jag bytte från min vanliga har hyn blivit så himla mycket bättre.

Man får ju testa sig fram bland märken och produkter men jag kommer inte gå tillbaka till konventionella produkter. Dessa luktar godare och fungerar bättre. ;) Fick ett prov med lotion från 100 % pure, mmm vilken doft och vad bra den var! Skulle helt klart behöva en riktigt bra handkräm men får ta slut på mina vanliga, kommer aldrig använda slut på dem om jag köper nytt..! Mina händer blir riktigt hemska när jag jobbar mycket i vatten och naglarna helt förstörda. Får se om nån naturlig produkt kan råda bot på det...

Har shoppat inpackning och balsam från Joico, 50 % och fri frakt på hairsale.se!
Blev monsterflaskor på 1000ml vardera, mitt hår borde älska mig nu.

1295-watermark.jpg

joico-body-luxe-volumizing-conditioner-condicionador-de-volume-1000ml_1_600.jpg

Japp! Älskar produkterna jag har so far. Har Urtekram/Nordic birch som ansiktslotion, även den ekologisk och naturlig, och sedan jag bytte från min vanliga har hyn blivit så himla mycket bättre.

Man får ju testa sig fram bland märken och produkter men jag kommer inte gå tillbaka till konventionella produkter. Dessa luktar godare och fungerar bättre. ;) Fick ett prov med lotion från 100 % pure, mmm vilken doft och vad bra den var! Skulle helt klart behöva en riktigt bra handkräm men får ta slut på mina vanliga, kommer aldrig använda slut på dem om jag köper nytt..! Mina händer blir riktigt hemska när jag jobbar mycket i vatten och naglarna helt förstörda. Får se om nån naturlig produkt kan råda bot på det...

Kan rekommendera Naturligtvis handkräm, finns på ICA, mina händer har blivit toppenfina sen jag köpte den! Billig, har dessutom vunnit nåt test i Tara, så det är nog inte bara jag som hittar på :)

men åååååh så fin!! :love:

mycket bra shoppat!!

Ah, jag visste att du skulle kommentera! :p Och jaa, den är fiiiin!
Nu måste jag bara shoppa skal och skärmskydd, men det får bli från det lite billigare Ebay ;)

Vad heter ett sånt där jäkla träningsband man sätter på armen och har den i på engelska? haha

:D Haha sorry för att jag är så förutsägbar :p Men ja, grymt fin!

Ingen aning om vad det heter på engelska tyvärr!

Tack för bra tips! Har aldrig sett det märker på Ica, men jag har nog inte kikat så noggrant heller. Vore sjukt skönt att inte behöva beställa från internet jämt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31