Sv: Shoppat något på sistone del 5!
*kl*
Nu har mina ELF-saker kommit, så NotLike, här kommer mitt omdöme efter första intrycket
[/URL][/IMG]
Allting motsvarade bilderna mycket bra, möjligen lite mindre förpackningar än jag trodde. coversticket är jättelitet! Men allt har fina färger som motsvarar bilderna. Hade tur, mineralfoundationen verkar matcha min hudton jättebra och rouget är väldigt pigmenterat.
[/URL][/IMG]
Mascaran var verkligen över förväntan! Den ger väldigt långa fransar som går att jobba med länge utan att det blir klumpigt. Inte så volymgivande men det utger den sig inte för att vara heller. Har haft den på 5 timmar nu och den smular ingenting. Kanonmascara för vardagsbruk!
[/URL][/IMG]
Såhär får borstarna bo

. De är verkligen också över förväntan, supermjuka och täta. Såå mycket bättre kvalitet än andra billigare från lindex/kicks etc, och så mycket billigare. Rekommenderar!
Nagellacket var ännu finare i verkligheten och såå bra kvalitet verkligen. Ett lager täcker mer än väl, det har jag nog inget annat nagellack som gör bortsett från ett från Zoya, för 15 gånger priset.
Det jag inte blev så imponerad av var läppglansen, men de är inte dåliga på något vis. Bara inte ngt speciellt.