Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
image_zps4ace9570.jpg

Hej jag heter snow och har precis köpt denna klänning. Ser skeptisk ut pga har dålig kontakt med mitt feminina jag samt tycker inte att jag har en kropp som passar i klänning. Tror dock denna kan bli ok om jag skärper till mig lite och t.ex. fixar mitt nytvättade rufshår.

@Tassetass åh tack! Grejen är att jag är (/har blivit?) lite av en "pojkflicka" och känner mig utklädd och utspökad om jag försöker piffa till mig och vara lite finare iklädd t.ex. klänning. Det var lättare när jag var yngre och väldigt smal, för det är ju liksom en vedertagen kroppstyp för en tjej (à la anorektisk modell). Det här med att ha boobs, midja och höfter samtidigt som jag är "biffig" är jag lite osäker på hur man hanterar. På andra kan det vara fantastiskt snyggt att framhäva former, men på mig? Herrkostym hade känts mer naturligt.

Men jag föll iaf direkt för klänningen, så det gäller väl bara att vänja sig vid tanken på att den kan vara snygg på mig också.

Nu har jag bild så jag kan visa kjolen. Inte världens fräschaste bild men ni kan ju fokusera på kjolen :p Den är i cupro så den har lite mockakänsla sådär. Från ASB

10311049_1421281181470528_1998643389_n.jpg

image_zps4ace9570.jpg

Hej jag heter snow och har precis köpt denna klänning. Ser skeptisk ut pga har dålig kontakt med mitt feminina jag samt tycker inte att jag har en kropp som passar i klänning. Tror dock denna kan bli ok om jag skärper till mig lite och t.ex. fixar mitt nytvättade rufshår.

Alltså jag tycker den satt svinbra på dig! Och jag tycker att det är rätt fett med rufshåret till. Gillar när en blandar prydligt med oprydligt, tycker det blir så himla mycket roligare att klä sig då!

Köpt massa trist inredningsjox igen

leibal_shelf_vipp_3.jpg

De här hyllorna till både kök och badrum och delar av den servisen också att ha som vardagsporslin

Tyvärr har min lägenheten inga golv än. Man kan inte få allt

@zassoo Oerhört vacker klänning! Den kommer du bli så himla fin i (fast du är ju redan fin förstås), snälla lova att lägga upp en bild när du har den på dig sedan? :)

Har sånna grava cravings efter detta...:banghead: Kommer snart att skjuta mig här. Älskar Kina-printet :love:

88592-2a5958d124dd4883af1fcddf441f094f.jpeg

@zassoo Jättefina grejer! :) Hur är skorna? Bekväma? Snygga på? Är fett sugen på att beställa [men borde inte] men är lite orolig för att de inte är sköna, eller att de ser märkliga ut på pga låg klack. Tankar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
423
· Visningar
9 548
Senast: Lilla
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 750
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
2 406
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 598
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma