Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag shoppade ny cykel igår, har två varav en håller på att falla i bitar och den andra gillar jag inte. Ville dessutom ha en rejäl sak för att släpa på böcker och sånt i höst:
10433233_10152189558806448_6579039505861803889_n.png

Jag brukar alltid köpa begagnade cyklar så det kändes hur lyxigt som helst att cykla ut ur butiken :D

Hä. Var nog en mening med att jag inte köpte linnet igår. Idag hade Cubus i min nya lilla jobbstad 30% rabatt :D
Så nu fick jag det för 125 spänn.

Tog den mindre storleken av de jag provade igår, så nu jäklar, så ska de där kilona bort som hoppat på mig ;p

Köpte ett linne från bikbok igår, glad att jag hittade ett kort linne men som inte blev för kort :D
10520275_831770606841796_1815007017_n.jpg

Köpte även en rosa t-shirt bh från change, enkel och bekväm! Bärs under linnet ;)

1209566_1439387533005830_689000290_n.jpg

Var på Harry Potter and the exhibition-utställningen i Norrköping och köpte den här halssmycket - något diskret som jag kan använda varje dag om jag vill men ändå väl igenkännbart för de som vet :love: Plus en ravenclaw halsduk såklart :D

Hur kunde de sälja såna? Gänget hade ju sönder hela lagret i bok fem. ;)

Gud så söt cykel @Emtherlia !

Jag var i Jkpg och köpte bla. denna rullvagn-thingymagingy på Ikea för att ha mina hår och hudprodukter i :D

Kaos på fönsterbrädan i bakgrunden... katten måste äta på ena kanten av den när hunden är här, därför måste man skyffla undan lite grejer :D

Kan tala om att den där var en pain in the ASS att få i sista skruven på. Skruven var ju för kort!! Blev så arg, men med lite fusk gick det.

@nyponros Blir alltid förbannad när jag bygger ihop saker :p speciellt de från Ikea som alltid verkar ha 53 fler skruvar än det behövs ;)

Själv har jag precis hämtat ut Lip Factory-boxen och ett paket från Lyko som innehöll Nashi schampo+balsam. Kommer ett paket till från Lyko i början av nästa vecka :angel:

Jag har lagt undan dessa skor men har inte bestämt mig än, vad tycker ni?
1745-43-ninnicremeutanhl.jpg

+ sköna!
+ feminina men ändå lite sportiga
+ jag kunde ha stl 41 :)

- priset. Trots 30% rabatt kommer de kosta runt en tusenlapp... :crazy:

Hjälp?

Har fyndat underkläder idag på Triumph som hade rea. Blev en svart spetsbh :love: och ett par supersnygga cerisa spetstrosor. Skulle blivit 689 kr men med rabatt blev det 187 kr :D

Jag har köpt biljetter till Wicked! Är så löjligt förväntansfull, jag har egentligen alldeles för mycket sprall i mig för att kunna sitta igenom en musikal men den här ser jag verkligen fram emot. Nu hoppas jag bara att de kommande 60 dagarna går SNABBT! :bump:

wicked.770x4001.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 420
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 717
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 109
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 538
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur