Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag köpte jag en rosa kofta och en barntröja med gröna och blå monster/spöken på ^^ på Röda Korset. Brukar aldrig komma mig för att köpa något, bara tittar alltid, men var/är verkligen i behov av nya kläder o måste ju ha nåt färgglatt och kul nu när det blir vinter och mörkt!

//r

Köpte denna clutch i Paris i en vintagebutik. Ringen är från WOS store och tröjan från marc by marc jacobs

marcandclutch.jpg

Köpte även en chockrosa päls. Ser lite ut som en östermalmstant på glid i den så kan ej bestämma mig om jag kan visa mig offentligt i den...

Jag har köpt två halsband, kan dö lycklig. Ett är svart i form av ett dinosaurieskelett, urtjusigt, och det andra är med en gigantisk papegoja. så nöjd över min favoritaffär, de levererar alltid.

Det här hade jag velat shoppa :love: kan dock inte pga är fattig samt lever i en liten röra. Men annars så!

1378790_854736804559519_652742560952834433_n.jpg

Snyggt armband @Hallonsoda !!!! ;)

Idag har jag fyndat helt insane på secondhand.
Dels en klänning från Marc by Marc Jacobs (400 kr) och sen en lång mondrian-mönstrad angorakofta från YSL.
Koftan är SJUKT jävla snygg, i toppskick. Och .... kostade 300 spänn! WTF liksom?

Senast ändrad av en moderator:
10129715_BlackIris_001_ProductLarge.jpg

Har köpt min första klänning någonsin idag :love:
Har aldrig varit så tjejig av mig i stilen men känner att jag är inne i en förändring & blev helt såld på denna så söt :love: :o Ska bara våga ha på mig den bland folk också om det nu dyker upp något tillfälle ;) Är 15 år sen jag sist hade klänning på mig och då var det mamma som stod för klädinköpen ;)

10129715_BlackIris_001_ProductLarge.jpg

Har köpt min första klänning någonsin idag :love:
Har aldrig varit så tjejig av mig i stilen men känner att jag är inne i en förändring & blev helt såld på denna så söt :love: :o Ska bara våga ha på mig den bland folk också om det nu dyker upp något tillfälle ;) Är 15 år sen jag sist hade klänning på mig och då var det mamma som stod för klädinköpen ;)

Åh vad snygg! Den måste jag nog springa iväg och se om den finns i butik. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 382
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 677
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 058
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 513
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur