Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har shoppat ridkläder för första gången på jag vet inte hur många år, och det känns så jäkla kul! :bump:

horseware-ladies-nina-winter-breeches.jpg


hy5-ladies-leather-riding-gloves.jpg
 
Vet inte varför, men fick för mig att det var en handväska, HAHA. Så jäkla trög.
Men den kanske får hänga med på något nån gång...
FB_IMG_1527793104480.jpg
 
Står i begrepp att ge mig ut och köpa - - - Birkenstocksandaler. Har fått för mig att jag kan få mindre ont i fötterna då. Alla mina grannar verkar gå i såna, så det kan man tydligen?
 
Står i begrepp att ge mig ut och köpa - - - Birkenstocksandaler. Har fått för mig att jag kan få mindre ont i fötterna då. Alla mina grannar verkar gå i såna, så det kan man tydligen?
Jag älskar mina Birkenstockisar :love:
Har ett par "vanliga" fast med hälrem. Har haft dom på alla mina backpackerrresor sen jag köpte dom och använder dom mest hela tiden nu i värmen.
Fyla som stryk men ack så sköna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 389
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 917
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 530
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 957

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp