Dricker mest röda viner och gillar rumstemp![]()
Ouch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte ensamKan bara meddela att mitt snurriga huvud läste denna mening flera gånger och läste INTE rumstemp någon av gångerna.![]()
Fin lampa @pepp !!!
Jag har råkat köpa en klänning. Fyfan vilket skit-inköp då jag har typ 150 flyttkartonger sprängfyllda med klädermen jag tänker att den kommer bli ett bra "basplagg" i sommar!
![]()
Snodde säljarens bildmen vill ha en 3 armad lampa nångång!
Vad är det då?Vet inte varför, men fick för mig att det var en handväska, HAHA. Så jäkla trög.
Men den kanske får hänga med på något nån gång...
Visa bifogad fil 15611
Kolla Scholl också. Ser ungefär likadana ut men kan ha lite annan passform.Står i begrepp att ge mig ut och köpa - - - Birkenstocksandaler. Har fått för mig att jag kan få mindre ont i fötterna då. Alla mina grannar verkar gå i såna, så det kan man tydligen?
Scholl känns än mer som ett något - öh, låt mig säga - SVÅRT märke.Kolla Scholl också. Ser ungefär likadana ut men kan ha lite annan passform.
Jag älskar mina BirkenstockisarStår i begrepp att ge mig ut och köpa - - - Birkenstocksandaler. Har fått för mig att jag kan få mindre ont i fötterna då. Alla mina grannar verkar gå i såna, så det kan man tydligen?
Jag föredrar Scholl. Tycker Birkenstock är för "platta" liksom.
Scholl känns än mer som ett något - öh, låt mig säga - SVÅRT märke.
Jag föredrar Scholl. Tycker Birkenstock är för "platta" liksom.
Scholl känns än mer som ett något - öh, låt mig säga - SVÅRT märke.