Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pga värmeslag blev det inga nya sandaler idag. Efter att ha kollat i en butik var jag utmattad.Exakt. Jag hade ett par Birkenstock först, sedan har jag haft flera Scholl. De känns mer uppbyggda runt foten.
Äsch då. Feministpumps som feministpumps.
Bild!Har shoppat lite - 2 st landlevande afrikanska jättesnäckor - Roy och Roger
I vilka sammanhang går du i dem?@Petruska jag och mina birkisar firar 10 år i år. Okej de är kanske inte så fylliga i hälen längreMen de har varit otroligt bra.
Nu blir jag riktigt avundsjuk, vill också ha!
I vilka sammanhang går du i dem?
Jag hoppas att du läste den här meningen typ tusen gånger @mandalaki och njöt - samma med dettaJag älskar mina Birkenstockisar![]()
ag och mina birkisar
De är roliga. Älskar att duscha under kranenNu blir jag riktigt avundsjuk, vill också ha!
Jag läste och grät.
Det går väl utmärkt? Du skrev det justJag läste och grät.
Även detta är ett argument för Scholl. Det GÅR INTE att säga schollisar.
Det var en ond inre kraft som drev mig, jag hade inget val.Det går väl utmärkt? Du skrev det just![]()
Jag läste och grät.
Även detta är ett argument för Scholl. Det GÅR INTE att säga schollisar.
Knappt ens före. Heter det Skoll eller typ Sholl?I alla fall inte efter ett glas vin.![]()
Är sugen på att köpa ett par Céline Catherine, någon som har de? Är de sköna? Värda sitt pris?
Före ett glas vin heter det Skål!Knappt ens före. Heter det Skoll eller typ Sholl?
Skulle de inte hjälpa har du ju alltid Bekväma skor på Stampatan.Birkisar nu inköpta! För er som är något bekanta med så att säga de socioekonomiska och subkulturella mönstren här i rikets andra stad, kan jag meddela att förekomsten av birkisar på medborgarnas fötter avtar rätt tydligt mellan, säg, västra centrum och själva centrum. Men jag framhärdade!
Det känns fantastiskt! Fötterna är just så där omgärdade av sulan som jag tänkte mig, och mina synnerligen platta hålfötter lyfts upp på ett alls icke oävet vis.
Jag räknar nu med att inom några dagar bli som NY med avseende på rörelseapparaten. Inget mer ryggont, inga mer stumma vader, no more tendenser till hälsporre! En ny dag randas, sanna mina ord!
Jag ska bära dessa enastående skor minst till och med 20/11!