Shoppat något på sistone! Del 7

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Sleepan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 272 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt. Jag hade ett par Birkenstock först, sedan har jag haft flera Scholl. De känns mer uppbyggda runt foten.

Äsch då. Feministpumps som feministpumps.
Pga värmeslag blev det inga nya sandaler idag. Efter att ha kollat i en butik var jag utmattad.

Passande nog tycks trendiga Rehabshopen ha både Birkenstock och Scholl och andra fräsiga märken, så jag cyklar dit på vägen till jobbet imorgon förmiddag.

20180530_150227.webp

Birkisar nu inköpta! För er som är något bekanta med så att säga de socioekonomiska och subkulturella mönstren här i rikets andra stad, kan jag meddela att förekomsten av birkisar på medborgarnas fötter avtar rätt tydligt mellan, säg, västra centrum och själva centrum. Men jag framhärdade!

Det känns fantastiskt! Fötterna är just så där omgärdade av sulan som jag tänkte mig, och mina synnerligen platta hålfötter lyfts upp på ett alls icke oävet vis.

Jag räknar nu med att inom några dagar bli som NY med avseende på rörelseapparaten. Inget mer ryggont, inga mer stumma vader, no more tendenser till hälsporre! En ny dag randas, sanna mina ord!

Jag ska bära dessa enastående skor minst till och med 20/11!

Är sugen på att köpa ett par Céline Catherine, någon som har de? Är de sköna? Värda sitt pris?

Tycker de är lite småtrista :o Men har för mig att de sitter bra! Jag har lite problem dock med solglasögon utan sadlar då det är varmt - de glider alltid ner på mig. Har kanske för liten näsa :p

Birkisar nu inköpta! För er som är något bekanta med så att säga de socioekonomiska och subkulturella mönstren här i rikets andra stad, kan jag meddela att förekomsten av birkisar på medborgarnas fötter avtar rätt tydligt mellan, säg, västra centrum och själva centrum. Men jag framhärdade!

Det känns fantastiskt! Fötterna är just så där omgärdade av sulan som jag tänkte mig, och mina synnerligen platta hålfötter lyfts upp på ett alls icke oävet vis.

Jag räknar nu med att inom några dagar bli som NY med avseende på rörelseapparaten. Inget mer ryggont, inga mer stumma vader, no more tendenser till hälsporre! En ny dag randas, sanna mina ord!

Jag ska bära dessa enastående skor minst till och med 20/11!
Skulle de inte hjälpa har du ju alltid Bekväma skor på Stampatan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 759
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 662
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31