Skulle de inte hjälpa har du ju alltid Bekväma skor på Stampatan.
Så sant! Det är så fint att vi trendorakel kan hjälpas åt med shoppingen. Birkisar, schollisar och nu även bekvämisar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle de inte hjälpa har du ju alltid Bekväma skor på Stampatan.
Precis. KlimakteriestylisternaSå sant! Det är så fint att vi trendorakel kan hjälpas åt med shoppingen. Birkisar, schollisar och nu även bekvämisar.![]()
När jag parkerade cykeln utanför Rehabshopen var jag så trött av/på värme att jag hamnade i ett sådant där oseende läge där jag ser, fast inte, framför skyltfönstret. Det tog en stund innan jag insåg att det var ett komplett utbud av inkontinensprodukter för såväl kvinnor som män jag till synes stod och begrundade.Precis. Klimakteriestylisterna![]()
Oh noNär jag parkerade cykeln utanför Rehabshopen var jag så trött av/på värme att jag hamnade i ett sådant där oseende läge där jag ser, fast inte, framför skyltfönstret. Det tog en stund innan jag insåg att det var ett komplett utbud av inkontinensprodukter för såväl kvinnor som män jag till synes stod och begrundade.
När jag parkerade cykeln utanför Rehabshopen var jag så trött av/på värme att jag hamnade i ett sådant där oseende läge där jag ser, fast inte, framför skyltfönstret. Det tog en stund innan jag insåg att det var ett komplett utbud av inkontinensprodukter för såväl kvinnor som män jag till synes stod och begrundade.
Tycker de är lite småtristaMen har för mig att de sitter bra! Jag har lite problem dock med solglasögon utan sadlar då det är varmt - de glider alltid ner på mig. Har kanske för liten näsa
![]()
och äter och skiter som hästar...De är roliga. Älskar att duscha under kranen
Hon tittade lite tvivlande på mig redan när jag kom till att jag alltid månar om att visa så lite intresse som möjligt när jag hittar en bläckfisk, så att ingen ond grek ska fånga och döda min kompis. Så jag lät bli delen om ett hästforum där jag kallar mig klädnypa.
Hon tittade lite tvivlande på mig redan när jag kom till att jag alltid månar om att visa så lite intresse som möjligt när jag hittar en bläckfisk, så att ingen ond grek ska fånga och döda min kompis. Så jag lät bli delen om ett hästforum där jag kallar mig klädnypa.![]()
Vaddå, har du köpt utan att prova innan?!Blev ett par Céline new AudreyBeställde de igår och har redan noll tålamod och vill ha de NU! Dock beställde jag från Nelly så de kommer väl lagom till juli
Visa bifogad fil 15849
Jag passar i allt, allt klär en skönhet du vetVaddå, har du köpt utan att prova innan?!Det skulle jag aldrig kunna göra! Just solglasögon är för mig en fullkomlig gissningslek där jag måste prova alla modeller jag har framför mig för att kunna bli klok på vilka som blir snygga på mig. Att bara titta på dem ger ingen ledning alls. Min gissning är dock att jag skulle se helt sinnessjuk ut i de där. Men som sagt, tar jag dem på kan det omkullkastas på en sek.