Jag är där idag ocksåJag får skjuts!Jippi! Kommer kanske mellan 14-15, hoppas att det finns några kvar då
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är där idag ocksåJag får skjuts!Jippi! Kommer kanske mellan 14-15, hoppas att det finns några kvar då
![]()
Jag är där idag också. Det är tidig hemgång dock så de katter som inte går till final får åka hem när alla grundbedömningar är slut. Igårvar det strax efter 15, och oftast är det något tidigare på söndagen. Så kom så fort du kan
![]()
Ibland kan det ta en stund innan de kommer på att man kan dricka i fontänen om de inte är vana. Det ärbara att låta den stå framme ett tag.Så jag lyckades komma fram till utställningen (och även om jag totalt missade bukefalisterna) och kunde köpa lite grejer till katten! Det blev fyra leksaker, fast än det kommer nya snart som jag beställt på posten
och en vattenfontän.
Vattenfontänen är ihopmonterad.
Men bara nosad påjag undrar om jag missade möjligheten när hon var lite fascinerad av rinnande vatten som ung för nu har hon noll intresse av det. Hon har blivit för vuxen
![]()
Den står fortfarande framme men stängs av på natten. Jag lyfte idag fram henne men när hon såg mig plaska lite i vattnet så undrade hon nog om det var baddags för då hade hon lite bråttom att ta sig därifrånIbland kan det ta en stund innan de kommer på att man kan dricka i fontänen om de inte är vana. Det ärbara att låta den stå framme ett tag.
Vad är fontänen för märke?
Dom där studsbollarna är jätte populära här hemma.Dags att fortsätta jakten på ett gott, spannmålsfritt våtfoder. Så har beställt:
![]()
![]()
![]()
Har ju provat Bozita på tetrapack förut och det ratades, men tänkte att det kanske är skillnad på burkmaten och tetra? Eller är kanske önsketänkande
Ska även prova nytt torrfoder:
![]()
Sen blev det lite annat:
![]()
![]()
![]()
![]()
x2![]()
Bilderna är från zooplus hemsida.
All kattmat som nyss beställdes ratas... förutom torrfodret, det är dom galna i.
Åh typiskt! Var det en kostsam beställning? Här hemma blandas det friskt med vad som gillas, tex kycklig ratas i vilken form det än är men fisk, kalv och oxe gillas oavsett om det är kvalité från djuraffären eller tex Gourme eller Pussi från matbutiken. (Tyvärr gillas de "sämre" sorterna bäst men försöker tvinga in det andra också! Haha!)
Torrfoder kör vi Orijen och det älskar han tack & lov!
Dumma små djur!![]()
Du måste utvärdera det senKlickade precis hem ett katthjul. Nu är det bäst skitungen tycker om det
![]()