lisa412

Trådstartare
Jag shoppar alltid på samma ställe, H&M.. Det är väldigt sällan jag shoppar nån annanstans och jag är så otroligt less på det nu.

Så jag behöver lite tips och ideer, gärna nätshopping också. Vars shoppar ni?

:)
 
Bonprix, zalando på nätet om det är kläder. På Zalando gillar jag märket Anna Field- speciellt deras klänningar.
KappAhl, DEA Axelsson om det är fysisk butik.

Är svårt när man är större men ovanstående gillar jag. Har letat i många år men hittat mina favoriter. På HM har de så tråkiga kläder för större storlekar... :mad:

Glitter handlar jag en hel del smycken, acessoarer, krims kram etc.
 
Senast ändrad:
Kan ju själv tipsa om BikBok som har fått en jättefin hemsida! Det var 100 år sen jag var där sist så jag kanske är lite sen.. :D Jag hittade iallafall två superfina tröjor direkt, även om de inte fanns i rätt storlek.. :up:
 
Blir mycket ellos för mig, de har ganska många olika märken, ofta erbjudande och nu för tiden en hel del kläder av ekologiska tyger. Dessutom en helt ny linje av svenskproducerade kläder där jag gillar jeansen.
 
Shoppar främst nordiska designers. Typ Rodebjer, Carin Wester, Acne, Dagmar... Jag samabaretar också ofta med nya oetablerade svenska designers, bär deras kläder och sprider deras grejer i sociala medier. Tycker att det är kul att stödja nya färska designers!

Annars kan det bli Marc Jacobs, Stella Mc Cartney, Hermes... blandade internationella designers! Gillar färger, mönster, blandar stilar till nån slags bohem-lyx-tantig-street-stil :p
Kombinerar gärna med secondhand och vintage. Köper sällan kläder på kedjor, även om det händer om jag ser ngt jag gillar.
 
Jag shoppar alltid på samma ställe, H&M.. Det är väldigt sällan jag shoppar nån annanstans och jag är så otroligt less på det nu.

Så jag behöver lite tips och ideer, gärna nätshopping också. Vars shoppar ni?

:)


För mig som i övrigt typ hatar att gå i butiker :o Så blir det oftast NewYorker, Cubus eller GinaTricot Handlar jag på nätet blir det oftast BonPrix
 
På nätet hänger jag mest på nelly, boozt, asos och boohoo.

I butik hittar jag mest på ginatricot, zara, topshop, HM, MQ och ibland bikbok och rut&circle. Ibland lindex! tycker även om veromoda, vila och object.
 
Ellos, Josefssons, Cellbes, Ulla Popken. Ibland Bonprix. Ulla Popken har bra sortiment med större storlekar, tycker jag. Lite dyrare tyvärr. Cellbes har också stora storlekar men lägre prisklass.
Köper alla mina kläder på nätet, hatar att gå i affärer. :wtf:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 925
Senast: cirkus
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 222
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
962
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp