Shortchaps och chaps!

Favina

Trådstartare
Jag rider ganska mycket. Sådär i snitt 3-4 hästar/dag. Vad kan ni rekommendera för shortchaps och chaps, som man inte sliter ut ridbyxorna så fort!

Dyo´ns (?) gillar jag, mjuka och som följer benet. Men även Jacson har den modellen och Pessoa. Nu menar jag shortchaps. Men det måste finnas mera bra!

Kom med förslag!!

Kram Favina :bump:

Jag har dyons shortchaps, dom är supersnygga och väldigt sköna. Nu på vintern använder jag vanliga Jacson i mocka, har grövre skor nu för att inte frysa om fötterna, och dyon chapsen är så trånga så dom måste man ha tunna ridskor till, mountain horse sports paddock passar perfekt.

Liknande trådar

Utrustning Jag under de senaste åren ridit sönder otaliga shortchaps och är nu lika hjärtligt trött på att köpa nya chaps som att köpa nya skor :p... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 395
Senast: Victovie
·
Träning Var på NH-kurs i söndags eftersom klubben anordnar kurser i säker hästhantering under våren. Jag har alltid varit nyfiken på NH och... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 920
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula... 2
Svar
23
· Visningar
4 977
Avel Trodde jag skulle slippa detta i år eftersom tanken var att få en fin och frisk fölis i april. Nu ville sig ju ödet annorlunda och mitt... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 006
Senast: Valencia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka