Sidan blir vit (blank)

misan

Trådstartare
Jag har upptäckt nåt konstigt helt nyligen. Min dator vill inte visa vissa sidor, och jag fattar inte varför. T ex gick jag in på posten.se och sidan kommer upp ungefär en halv sekund, och sen blir det bara vitt! På en del sidor kan jag inte se rullningslisterna som kommer fram när man pekar heller. Alltså, listen kommer fram men det syns ingen text och det går inte klicka.
Nån som har en idé om vad det beror på?? Har kört virusprg/spyware men det verkar ok.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 945
Skola & Jobb Nu finns det en insändare på Svenska Åkeritidningens forum som verkligen visar hur skruvat systemet blir när det är fel. Vilka andra... 2
Svar
35
· Visningar
6 985
Senast: ptr
·
Hästvård När hovslagaren var här i förrgår upptäckte jag att hästens öron såg "skabbiga" ut. Jag kan plocka/skrapa bort päls och vid rötterna på...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Constance
·
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 322
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka