Sv: Sidepull

mitt i läder från globus kostade 299:- på granngården, det är nog billigare eller hur?

Sv: Sidepull

:o Visserligen... Tänkte med på det sen, att det går kanske att hitta billigare ändå.

Men på CityGross och Granngården har de bara typ en modell av allt och i väldigt få storlekar och aldrig vad jag behöver. Granngården har dessutom väldigt dåligt sortiment här... Och om jag går till ridsportbutiken, där de iofs är väligt dukitga och säkert kan hitta vad jag vill ha, kommer säkert priset att rusa iväg...

Så jag beskrev min hästs huvud i mailet och bad dem göra nån typ av arabstorlek. Så tyckte jag det var lite roligt att man kunde välja färger själv!! Det blev svart med olivgrönt foder!!:D

Vad brukar du ha för tyglar till ditt sidepull förresten? Behövs det lite extra tyngd?

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 168
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 613
Senast: starcraft
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: Stergo
·
Utrustning Det slog mig precis att trots att jag haft hästen i drygt två år har jag aldrig provat rida bettlöst. Tidigare ponnyer har nästan...
Svar
7
· Visningar
1 443
Senast: Glimris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Datorproblem
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur