Bukefalos 28 år!

Sidfot word

Tigertofflan

Trådstartare
Jag har ett långt dokument (42 sidor). Alla dessa sidor ska vara numrerade FÖRUTOM de sex första.
Hur får jag till detta? Jag har lyckats få bort sidnumret på förstasidan, men de resterande fem har jag en knepig tid med.
Jag kan inte heller lägga de sex sidorna som ska vara onumrerade i ett separat dokument, för så blir alla fotnötter och källhänvisningar fel.

Hilfe! :crazy:
 
Sv: Sidfot word

Infoga -> Brytning... -> Avsnittsbrytning (Enklast är väl att välja Nästa sida)


Edit: sen får du nog bråka lite, med sidnummerformatering etc, så att du börjar räkna från avsnittsbrytningen och så.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 754
Senast: jemeni
·
IT & mobiler Jag håller på att arbeta med ett word-dokument som är över 300 sidor långt. Innehållet är kopierat från en hel hög med andra...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: tanten
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 703
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
35 316
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp