Cattaflajna

Trådstartare
Någon mer än jag som är tokig i sing star? Älskar att sjunga överhuvudtaget (alltid gjort) och jag lyssnar på musik så ofta de går ungefär :D

Hur som helst tänker jag att vi kunde starta en tråd för sing star (hittade ingen tidigare tråd om detta)

Jag har precis skaffat nya sing star för ps4, hade varit kul att få lite nya vänner att "tävla" osv med :)

Var längesedan jag spelade, men samlingen finns kvar till ps2 (kanske dags att damma av micen, haha). Är det samma koncept till ps4 eller kan man tävla mot andra över nätet?

11650544_993214180709428_168190309_n.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur