Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Knapp

Väldigt länge sen jag plitade ner någon rad här!
Livet har gått på högtryck och annat har prioriterats.

Sist jag var med var i tråd 47 och det var ganska sporadiskt har jag för mig.

Vad gör alla nuförtiden och vilka nya ansikten har trillat in?

Roligt att vi fått en massa nya smileys :D
 
Sv: Singeltråden 52

Så grymt! Och nä, 2 och en halv vecka är verkligen ingenting! Spanjoren, komsi komsi :bump: :bump:

Det är så himla himla fint och jag är så glad för er skull! :love:

(Och det gäller såklart även er, Sleepan och Evvan! Det är så roligt att läsa att ni också får bli sambos efter era distansförhållanden :) )
 
Senast ändrad:
Sv: Singeltråden 52

:love:

Och jag är så himla glad för din skull!

Det är så himla himla fint och jag är så glad för er skull! :love:

(Och det gäller såklart även er, Sleepan och Evvan! Det är så roligt att läsa att ni också får bli sambos efter era distansförhållanden :) )
Tack kära ni! :)

Och jag håller med, gud så kul för Sleepan också såklart :) (och Evenstar men det har jag ju redan skrivit).
 
Sv: Singeltråden 52

2,5 vecka är ju ingenting!

Grattis alla som blir sambos inom en närmare framtid!

Baggan: Hej och välkommen tillbaka! Jag jobbar och sliter, och försöker hålla igång löpningen igen!

KL

Jag har spenderat helgen med att fira födelsedag, blev en mycket bra helg. Har lite spännande saker på g, men jag avslöjar det när det är 100 bestämt, men ni får väldigt gärna hålla tummarna för mig!
 
Sv: Singeltråden 52

Är det förresten någon av er som varit regnade på HP som minns om det finns någon funktion där man kan blocka en hel grupp användare? Typ de som är äldre än det åldersspann jag valt?
Får av någon anledning helt plötsligt så många mail av snubbar som är både 10 och 20 år äldre än jag skrivit att jag söker, alla i stil med "du var mig en söt liten dam" och jag tycker faktiskt att det är lite obehagligt...
 
Sv: Singeltråden 52

Håller alla tummar jag har! Spännande! :D

Och så himla kul med alla blivande sambos, riktigt glad för er skull!

Välkommen tillbaka, Baggan. :) Här händer det inte så mycket för tillfället, flyr landet om två veckor och ska spendera hösten i Singapore. Om jag inte tröttnar innan december vill säga. :p
 
Sv: Singeltråden 52

Välkommen tillbaka, Baggan. :) Här händer det inte så mycket för tillfället, flyr landet om två veckor och ska spendera hösten i Singapore. Om jag inte tröttnar innan december vill säga. :p

Tack tack :)

Singapore? Läckert!
Vad ska du göra där? Antar att det inte har med islänningar att göra?
 
Sv: Singeltråden 52

Jajjemän! Båda fötterna är opererade och snart helt läkta (slutet av november för sista foten). Sen har jag haft ett krånglande knä också, men just nu funkar det helt okej. Så på lördag springer jag tjejmilen, och förhoppningsvis blir det Göteborgsvarvet i maj!
 
Sv: Singeltråden 52

Haha nä, islänningar är det nog dåligt med där. ;) Jag är arbetslös, så tänkte passa på att ta några månader där när ändå mina föräldrar bor där. Får väl se vad jag hittar på under tiden. :)
 
Sv: Singeltråden 52

och alla andra snart-sambosar: Åh men grattis! Så sjukt roligt för er allihop, och härligt att bli av med distansförhållande! Det har varit väldigt mycket distanser i den här tråden.

Chili: Låter som en mycket bra dejt! Vart är det du ska vara i två månader?

kl
Jag har haft en helt fantastisk helg! Ingenjörn är visserligen på jobbresa, men en av mina allra bästa vänner i världen kom från Stockholm i fredags och vi har umgåtts hela helgen tillsammans med våra två andra bästisar och den ena bästisens tremånaders bebis.
I lördags var vi på utflykt på en bondgård utanför Angered och tittade på djur och gjorde upp en eld, grillade sojakorv och åt wienerbröd. I söndags var vi hemma hos barnet och åt lyxfrukost och såg på film hela dagen. Jag har bara älskat mitt liv hela helgen.
 
Sv: Singeltråden 52

KL eller något :)

Tack alla som säger massa fina saker! :love:
Ska bli så himla fint att flytta in till min man!(iaf eftersom jag får ta med min soffa, tv och tavla, haha :D)

Och Evvan & Niffe: HURRA för er! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 990
Senast: bollen__
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 117
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 042
Senast: jemeni
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 944
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp