Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

På en dejtingsida eller vad? Roligt i vilket fall :)

Glömde säga innan att jag var på dejt igår. :angel: Riktigt trevligt, tiden bara flög iväg! Sånt borde man göra oftare, de allra flesta gångerna är det ju jättekul. :) Drack några öl och sen bjöd han på en whisky (Ardbeg :d) och så avslutade vi med hamburgare på Sibylla tolv på natten.
 
Sv: Singeltråden 52

Låter som en trevlig dejt! Kul! :)

En ljusare framtid hoppas vi definitivt på. Vi åker till London om 4 veckor och så är det trots allt bara 16 veckor kvar till jul... :) Och efter det ska allt det här distansandet förhoppningsvis vara över....
 
Sv: Singeltråden 52

På en dejtingsida eller vad? Roligt i vilket fall :)

Glömde säga innan att jag var på dejt igår. :angel: Riktigt trevligt, tiden bara flög iväg! Sånt borde man göra oftare, de allra flesta gångerna är det ju jättekul. :) Drack några öl och sen bjöd han på en whisky (Ardbeg :d) och så avslutade vi med hamburgare på Sibylla tolv på natten.

Jepp! Jag vet inte varför jag haft en negativ inställning tidigare till internetdejting, men jag har insett att det kan vara värt en chans!

Så kul för dig :)

Låter som en trevlig dejt! Kul! :)

En ljusare framtid hoppas vi definitivt på. Vi åker till London om 4 veckor och så är det trots allt bara 16 veckor kvar till jul... :) Och efter det ska allt det här distansandet förhoppningsvis vara över....

Åh vad härligt för er! Veckorna fram till jul brukar fort!
 
Sv: Singeltråden 52

Ja vi får hoppas att det går fort! Längtar aldrig efter julen annars men i år är det annorlunda :D

Och internetdejting är bra grejer! Vi är några stycken härinne som hittat våra män online :D
 
Sv: Singeltråden 52

Ska du flytta in hos honom då eller kommer det bli att leta nytt boende också? :)

+ fryckan, ja det var riktigt kul! Han hittade jag på internet och det är flera som verkar trevliga som har skrivit. Helt förvånad faktiskt. Inte varit inne där sedan februari nån gång och många som verkar vettiga har redan skrivit. :)
 
Sv: Singeltråden 52

Det blir att jag flyttar in hos honom. Inte världens lättaste att hitta boende i Stockholm... Sen i framtiden vill jag gärna ha ett boende som blir "vårt", men då får man kanske tänka när det börjar bli dags för hus istället. Där är vi inte riktigt ännu. :p

Vad kul med dejting. Ska ni ses igen?
 
Sv: Singeltråden 52

Vad snabbt det har gått! Känns som du precis började!

20 dec är sista jobbdagen innan jul. Sen blir det flytt nån gång efter det :)
 
Sv: Singeltråden 52

Shit tar du examen redan! Men vad gött att äntligen få flytta ihop :)

Samma med dig evvan! Måste vara riktigt spännande. :) Vi har inte bestämt nån ny dejt, får väl se sen när jag är tillbaka antar jag. :)

Alltså min katt! Hur ska jag kunna lämna henne i två månader igen? Mitt lilla gooooos! :love: Hon låg och sov tidigare med min hand på hennes mage, och hon kurade ihop sig med tassar och allt så vi höll tass tillsammans... nu ligger hon här igen och ser så jäkla söt ut.
 
Senast ändrad:
Sv: Singeltråden 52

På en dejtingsida eller vad? Roligt i vilket fall :)

Glömde säga innan att jag var på dejt igår. :angel: Riktigt trevligt, tiden bara flög iväg! Sånt borde man göra oftare, de allra flesta gångerna är det ju jättekul. :) Drack några öl och sen bjöd han på en whisky (Ardbeg :d) och så avslutade vi med hamburgare på Sibylla tolv på natten.

Men vad är det jag läser? :o Det får ju gräsmattans status att vara helt obetydlig :D
 
Sv: Singeltråden 52

En ljusare framtid hoppas vi definitivt på. Vi åker till London om 4 veckor och så är det trots allt bara 16 veckor kvar till jul... :) Och efter det ska allt det här distansandet förhoppningsvis vara över....
Snabbt inhopp (förlåt, lovar att sluta vara så exalterad över ditt förhållande snart :o): Men gud så roligt! Och gud så typiskt distansförhållande "det är bara 16 veckor kvar till..." :D Fint att ni kan bli sambos så snart, det kommer gå urfort! Jag satt på Buke för vad som känns som några veckor sedan bara och sa att "nu är det bara 4 månader kvar tills vi bor ihop". Tiden går ursnabbt även om det känns tufft ibland. Tur ni har som kan ses så ofta dock! :)
 
Sv: Singeltråden 52

Jag sitter hemma och kurar med en kopp te, hösten kom som på beställning igår och idag börjar skolan. Känns lite läskigt, dags för C-uppsatsen. Ska dock bli kul att göra något konstruktivt och avsluta studierna på grundnivå.

Vi har i alla fall spenderat helgen i Malmö, snosat på och lekt med syskonbarn och kusinbarn och tittat på EM. Mycket spännande och fint med svenska framgångarna.
 
Sv: Singeltråden 52

Roligt med dejt ju! Åh vad skoj! :D

Evvan och Sleepan: Skönt att samboskapen närmar sig (med stormsteg!) och hösten brukar ju faktiskt gå ganska fort. Tycker jag i alla fall. Den får gärna göra det, jag längtar till våren redan :angel:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 991
Senast: bollen__
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 119
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 046
Senast: jemeni
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 945
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp