JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sista chansen för Timoko: ”Känns än bättre i år”
Moderator
Hästnyheter
Timoko gör sin femte raka start i Elitloppet, en högst berömvärd prestation i sig. Tränaren Richard Westerink meddelar att allt är...
Hästnyheter
Han gjorde sin femte raka final i Elitloppet. Men den bedriften var inte nog. Timoko chockade Solvalla när han lämnade Bold Eagle...
Hästnyheter
Timoko satsar mot en sista start i Prix d’Amérique. Efter seger direkt i comebacken ser nästa start ut att bli i Nationernas Pris. ...
Hästnyheter
För andra året i rad stod Bold Eagle som segerherre efter Prix d’Amérique. Loppet hemfördes på världs-rekord. Men särskilt tagen efteråt...
WE-tråden
Övr. Grenar Skulle säga att du får rida i samma galopp. Men om du behöver byta galopp för att komma in bra i nästa hinder så får du inte bryta...
Fiorano
2 minuter sedan
Svar: 657
Visningar: 58 617
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
19 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Känner mig lite trög men vilken tävling är Coty?😊
MiniLi
45 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 724
Grenar