Bukefalos 28 år!

Sitter här o skrattar för mig själv.

Haha....

F var här för en halvtimme sen och nu sitter Minnie i fönstret, då går M förbi och vinkar... Mnnie blev surikat och står fortfarande på bakbenen och stirrar... .D Hon undrar varför M gick förbi och inte kom in och hälsade på.

Nu ska jag dra på mig ytterkläder och ringa rådhuset och se om nån kan släppa in mig på kortsidan. Undrar om jag kan ta mig till Dialogen med permobil... Självklart borde jag ha ringt och kollat det tidigare. Men samtidigt tycker jag inte det är min skyldighet, då det finns tillgänglighetslagar sen många långa år tillbaka, i kommuner och regioner.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var jag för säkerhets skull uppe 9.45, då E (unge personen) från HV skulle komma 10.30 och hen har kommit 20-40 minuter tidigare...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Min mormor dog i morse. För 6 veckor sedan dog min farmor. Två otroligt starka kvinnor som funnits där i hela mitt liv har försvunnit...
2
Svar
23
· Visningar
2 132
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 757
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
879
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp