Sitter och bevakar antagning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet att jag inte kommer få veta om jag har kommit in på utbildningen eller inte förens på eftermiddagen på tisdag, men jag kan ändå inte hjälpa det! Jag öppnar sidan med jämna mellanrum och kikar.

Jag är sjukt nöjd över att jag lyckades bli behörig till basterminen så snabbt! En kurs gjorde jag på 3 dagar!! Helt otroligt! Jag är så jäkla nöjd med mig själv så ni anar inte. Och jag blev så nöjd när texten ändrades från "Saknar behörighet" till "Behörig" i min ansökan. Den känslan var helt obeskrivligt bra!

Nu hänger allt på om jag kommer in eller inte!
 

Jag läser miljö- och hälsoskydd och kan välja djurskydd nästa vår, vi får se hur det blir :D
Spännande! Vart läser du?

På den linjen jag har tänkt så läser man massor djurskydd. Jag hittade en PDF med ungefär vad man läser, och allt känns intressant faktiskt, även om vissa saker känns mindre intressant såklart. Antrozoologi är ett ämne som jag är extremt nyfiken på!

https://student.slu.se/globalassets...och-djurskydd/ramschema_vk005_eod_1819_ny.pdf
 
Umeå 😊 vi löser bara 15p djurskydd, den där såg sjukt rolig ut!
Ja jag tycker det med!


Enda negativa är att man måste välja mellan djurskydd och etologi och Antrozoologi i 3an. Men jag funderar på hur jobbigt det kan vara att plugga 200% en kort period :angel::angel: Det är ju inte under så långt tid tänker jag.
 
Ja jag tycker det med!


Enda negativa är att man måste välja mellan djurskydd och etologi och Antrozoologi i 3an. Men jag funderar på hur jobbigt det kan vara att plugga 200% en kort period :angel::angel: Det är ju inte under så långt tid tänker jag.
Eller så läser du ett extra år? Jag skulle personligen inte orka 200% :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 414
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 889
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 249
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp