Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag sitter och letar en hel massa information om denna gen och blir emellanåt alldeles snurrig! Jag har tröttnat lite på att alltid få...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: SiZo
·
  • Låst
Dagbok En tråd här på buke av @TinyWiny fick mig att tänka på en hund jag hade för flera år sedan nu. Hennes namn var Kimmen, hon kallades...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: SiZo
·
  • Låst
Dagbok Jag är otroligt glad att jag pluggar just nu. Jag kommer ha samma inkomst oavsett, mitt liv kommer inte ändras nämnvärt på den punkten...
Svar
2
· Visningar
668
Senast: SiZo
·
  • Låst
Dagbok Gud så otroligt glad jag är!! Jag gjorde rätt som satt lugnt i båten och bara väntade! Till att börja med så är rivningen uppskjuten...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Vi gjorde ett personlighetstest på kursen vi går nu. Resultatet var väldigt spännande, främst för att jag känner otroligt väl hur väl...
2
Svar
21
· Visningar
1 905
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Ja det har ju varit på G ett tag egentligen, eftersom jag har ett rivningskontrakt. Men jag hade hoppats på ett år till, framförallt som...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 752
Senast: SiZo
·
  • Låst
Dagbok Ja herregud! Jag har precis tackat ja till platsen och är överlycklig! Uppsala here I come!!
2
Svar
36
· Visningar
3 154
  • Låst
Dagbok Jag vet att jag inte kommer få veta om jag har kommit in på utbildningen eller inte förens på eftermiddagen på tisdag, men jag kan ändå...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: Unafraid
·
  • Låst