Bukefalos 28 år!

Självhäftande kardborreband

Sv: Självhäftande kardborreband

där fick jag för att jag matchade lampan med gardinstången... jag skall lägga av med piff och puffandet... :cry:

japp men det går ännu sämre att sätta det på nåt annat sätt eftersom att dörren går innåt... Det går liksom inte att sätta det över dörren... utan det får nog bli att använda gardinstången iår med och låta bli stänga för med gardinerna...

för några år sedan hade jag gardiner från ikea, som var liknande variant som myggnät, fast färgade... Det funkade kanon dels gick det att alltid ha för dem och inga odjur kom in alls...
 
Sv: Självhäftande kardborreband

var får man tag på dessa? Skall sätta upp myggnät i sovrumsfönstret.

På G**nngården finns färdiga kit att köpa, men dom är dyra.
Har köpt billig nätgardin som funkar så jag behöver bara kardborrebandet.

Någon som vet?

Vi har både från Rusta och ÖB. Dom fungerar perfekt.
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Frågade på "min" Rusta butik och dom sålde inte självhäftande kardborreband, bara hela kit.

Har inte haft tid att åka till ÖB då det ligger en bit bort
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Biltema är mina ifrån och funkar skitbra sedan 2 år tillbaka!
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Tack för tipset, skall åka in idag och kolla om jag hittar där.
 

Liknande trådar

Islandshäst Tips på ett bra eksemtäcke som håller lite mer än en vecka ... Jag köpte ett på Nis..h där tyget går sönder så fort det fastnar i...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Fiorano
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 422
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp