Bukefalos 28 år!

Självhäftande kardborreband

S

Sproti

var får man tag på dessa? Skall sätta upp myggnät i sovrumsfönstret.

På G**nngården finns färdiga kit att köpa, men dom är dyra.
Har köpt billig nätgardin som funkar så jag behöver bara kardborrebandet.

Någon som vet?
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Avråder å det bestämdaste från att använda självhäftande kardborreband.. det funkar inte, tyget ramlar bort och det är bara krångligt. Gör ett ordentligt myggfönster istället, det fungerar bättre.
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Avråder å det bestämdaste från att använda självhäftande kardborreband.. det funkar inte, tyget ramlar bort och det är bara krångligt. Gör ett ordentligt myggfönster istället, det fungerar bättre.

Fungerar visst, alldeles utmärkt förresten :D

Jag har haft mina i snart fyra år och de håller än.
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Tack för svar. Skall kolla på Rusta.
Annars blir det tygaffären.
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Fungerar visst, alldeles utmärkt förresten :D Jag har haft mina i snart fyra år och de håller än.
:eek: Och mina rasade efter några timmar?! Det var som tusan... har du köpt lyx-varianter då? Mina var från någon billighetsaffär a la jysk eller rusta, det var det sämsta jag provat någonsin.... :crazy:
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Det satt redan kardborre i ett av fönstren när vi flyttade in, så jag testade att klippa till en bit nätgardin och satte upp och det funkar alldeles utmärkt. Trevligt med lite mönster.

Var inne på Rusta men dom hade bara färdiga kit så jag får leta vidare.
 
Sv: Självhäftande kardborreband

:eek: Och mina rasade efter några timmar?! Det var som tusan... har du köpt lyx-varianter då? Mina var från någon billighetsaffär a la jysk eller rusta, det var det sämsta jag provat någonsin.... :crazy:
viskar: mina rasade också ner efter någon dag när jag fäste dem i gardinstången... men jag kastade bort kardborrbandet och satte dit näten med buntband...

bara att sätta upp nya buntband nu i vår... :p:p:p
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Köpte också på rusta, funkade riktigt bra :D
 
Sv: Självhäftande kardborreband

:angel: Undra vad detta säger om CeciliaW's handhavande :rofl:
NU SKA NI VARA SNÄLLA MOT MIG!! :devil: Jag var faktiskt jättenoggrann när jag satte upp nätet, men nog fasen rasade hela klabbet ner lite senare... myggnätet är emot mig! :devil:

;):rofl:
 
Sv: Självhäftande kardborreband

som sagt vad det har ju hänt fler här så... ; ) ;) ;)
 
Sv: Självhäftande kardborreband

som sagt vad det har ju hänt fler här så... ; ) ;) ;)
Det måste vara en konspiration... eller hur? Ondskefulla kardborreligor som sluter sig samman och vägrar fungera för inte ont anande köpare... :mad: ;):D
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Precis... men problemet hos mig är att jag inte kan ha dem runt dörren, för min dörr/mina fönster går liksom åt fel håll... Utan jag har satt dem i gardinstången som sagt vad... Men kom just på att det kan bli lite problem i år, eftersom att jag har bytt gardinstång...
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Det måste vara en konspiration... eller hur? Ondskefulla kardborreligor som sluter sig samman och vägrar fungera för inte ont anande köpare... :mad: ;):D

:rofl::rofl: Självklart är det så :p

*tittar på mina fina myggnät*

Förresten vill jag passa på att tipsa om att ha trådgardiner i/framför dörrar :idea: fungerar skitbra. :D
 
Sv: Självhäftande kardborreband

Precis... men problemet hos mig är att jag inte kan ha dem runt dörren, för min dörr/mina fönster går liksom åt fel håll... Utan jag har satt dem i gardinstången som sagt vad... Men kom just på att det kan bli lite problem i år, eftersom att jag har bytt gardinstång...


:angel: Så var det med den smarta ideén ;)
 

Liknande trådar

Islandshäst Tips på ett bra eksemtäcke som håller lite mer än en vecka ... Jag köpte ett på Nis..h där tyget går sönder så fort det fastnar i...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Fiorano
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 534
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp