Sjuk och avsaknad av aptit

Fick i mig några sojakorvar till lunch idag. Annars mest blåbärssoppa och te. Men jag hoppas att det ska vända snart, inatt sov jag nästan ingenting så jag borde få sova inatt, hoppas jag. Det märks ju så stor skillnad i mående bara en får sova och äta. :)
 
I den situationen lever jag på trygghetsmaten, buljong, riskakor och blåbärssoppa och frysta gröna ärtor.
Annars koka ett ägg om du inte är vegan eller annat, liten ostbit,kokta grönsaker, gröt mm

Försök få i dig något med någorlunda näring och inte bara socker ^^

Men framförallt, drick mycket vatten, sov mycket och krya på dig
 
Senast ändrad:
Jag går i bitar. Jag jobbar på alla delar jag kan men jag fucking sover ju inte. Igår morse sov jag två-tre h sammanhängande. Innan dess någon halvtimme i taget. Inatt någon halvtimme i taget från 19:30 till nu. Ligger vaken däremellan. Hur ska jag göra för att få sova?? :cry:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 700
Senast: Lillefrun
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 185
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 528
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp