Sjukpensionär och gravid...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sjukpensionär och gravid...

Är också helt sjukskriven sedan 2,5 år tillbaka och är nu även "sjukpensionär" i ett år till.... O vilka kommentarer man har fått för att man har hästar! Numera säger jag att det är tack vare hästarna jag fortfarande är på benen o inte försupen... :(
Inte alls fel att skaffa barn tycker jag....visst kanske man kan vara sjuk på ett sätt som gör det svårt att sköta ett barn... men hur bra skulle man inte må av att skaffa ett?? Vissa förstår inte att man mår bättre i kroppen om man mår bättre psykiskt... Stå på dig! Lycka till med barnet!! :banana:
 
Sv: Sjukpensionär och gravid...

Aj då... svårt att säga emot henne där men... är inte det upp till dig själv... jag menar... du vet ju själv vad du orkar och klarar av... vidrigt att folk ska tjata... man gör ju det man kan när man kan... så enkelt är det... :)
 
Sv: Sjukpensionär och gravid...

Tack... känner igen mig i det där... jo jag är övertygad om att jag kommer må bättre men det får väl framtiden utvisa :) ... de får helt enkelt tro vad de vill... å angående hästarna så är det helt enkelt så att det har de inte med att göra :D ...

Lycka till själv med allt...
 
Sv: Sjukpensionär och gravid...

Nja så svårt att säga emot henne på den punkten är det inte för dessa äldre damer eller farbröder som tillbringar sin tid på bibliteket tror jag knappats ger mig något i umgänge.

Sedan blir jag bara depprimerad av att se pigga 80 åringar klaga över ett blått finger när man själv skulle ge allt i värden för att få leva så länge och endast ha ett blått finger istället för alla krämpor man har varje dag.
 
Sv: Sjukpensionär och gravid...

Nä det är väl eofs sant...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 218
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 299
  • Artikel
Dagbok Egentligen önskar jag att jag inte ska skriva det här inlägget. Det hade varit så himla mycket bättre om det här innehållet inte fanns...
Svar
16
· Visningar
970
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 452
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp