Sjukskriven

Sv: Sjukskriven

Jag har rätt nyss gått igenom nån öiknande process. Jag har trivts och varit jobbets solstråle i 23 år när jag gjorde en sak på fritiden som gjorde att det på en dryg vecka gick från kramkalas och tittapåbarnbarnsbilder dagligen till totalt kalla handen. Förutom chock ilska vrede och sorg fick jag fysiska symtom som ångest hetta och akuta spy och diarreanfall. Jag sjukskrev mig själv en vecka, sen ville arbetagivaren att jag skulle stå ut för de akulle lösa detta så jobbade jag en vecka sedan ficka jag gå hemma med lönen.
Mitt tips är att omgående fixa ett nytt jobb. Min första tanke var att jag skulle fixa ditten och datten och vila upp mig etc men jag hade bara ältat. Jag tänkte på det natt och dag. Drömde om sveket. Jag trodde de var vänner!

Jag la ingen tid på mågot annat efter en vecka än att skaffa ett nytt jobb. Jobbade som en tok på ett mellanlandningajobb och fick drömjobbet efter två månader. Så mycket friare roligare och 35 procent löneökning och 6 extra semesterdagar etc etc stoort lyxrum och bra budget! Som en dröm.

Jag behöver ingen rehab eller upprättelse och jag kan alvarligt säga att jag skulle kunna dött av det som hände om jag inte fokuserat på att bli attraktiv.
Fixade cvn stajlade om mig och läste lite kvasipsykologi och DANSADE!!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 352
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
604
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 153
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp