ska köpa på hööks..

T

Tican

detta ska jag köpa på hööks!

nubuckstövlar med fårskinnsfodring
beigea manchesterridbyxor
yllestrumpor
varma vantar
tror ni det här finns i globen???
 
Ingen aning men jag har manchesterridbyxorna, i brunt och blått. De är jättesköna! Fast lite korta i benen, men det syns ju inte iaf.. :smirk:
 
nä...
hööks brukar ju inte vara med på mässor...
här i gbg har jag hört att dom e typ "bannlysta" i alla fall så dom får inte va me på scandinavium...
 
hörde nått om att nån ägare till hööks betett sig illanån gång...
men vi vet ju alla hur d e med rykten...
 
Japp, dom som är på rea nu åxå! :idea: bara bra om dom är lite korta, jag är bara 1,54.. :o :D nån osm har stövlarna? har provat dom, assköna! fast då fanns det bara 39 å 41 inne, och jag har 40... men dom var jättemjuka och verkade smidiga för att vara den varma typen av ridstövlar... :)
 
har stövlarna, fast de som fanns för två år sen.. likadana fast vet ej om det var fårskinn... de är helt underbara att rida i....
 
kanske...
d e bara ett rykte jag hörde av nån som kände nån som kände ägaren...

men man undrar ju lite varför dom inte e med på dom stora mässorna som globen och scandinavium. Fatta att dom skulle sälja MASSOR då...

men jaja..
 

Liknande trådar

Utrustning Finns det några ridstrumpor som håller? De jag brukar köpa går sönder efter ett halvår. Har köpt på GG och Hööks. Equipage tror jag det...
2
Svar
25
· Visningar
1 408
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 822
Senast: Habina
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 370
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Semester.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp