Bukefalos 28 år!

Skaffa barn som särbo

2010

Trådstartare
Har någon här gjort det? Hur långt har det varit mellan era boenden? Hur har det fungerat?
 
Sv: Skaffa barn som särbo

Jag har inte gjort det, men har vänner som var särbo, då han bodde kvar på föräldragården och hon hade lägenhet. De fick barn under den perioden. De hade ca en mil mellan sig, och det fungerade nog bra, för hon flyttade dit när ett gammalt hus på gården var renoverat (ville nog inte bo hos svärmor...), grabben var då ca 10 år, han är runt 25 nu),och de har fått ett barn till som nu är 17 år.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
4 054
Småbarn Hur fungerar det på er förskola? Jag har ett jobb där jag jobbar helger vilket innebär att jag alltid har ledig dagar på veckodagarna...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 320
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 289
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Eftersom jag och barnens pappa är mitt i en separation är sommarplanerna obefintliga. Sitter dock och funderar på om jag och barnen...
2
Svar
24
· Visningar
2 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp