Skaffat leopardgecko =)

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Sheltien
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 924
S

Sheltien

Igår va jag och min pojkvänn (äntligen!!) och hköpte en gecko till mig. Så nu har vi en liten doris här hemma.
Någon mer som har reptiler??

Här är Doris:

Sv: Skaffat leopardgecko =)

Själv har jag inga reptiler, men planerar att skaffa neondaggeckos ganska snart.

Pojken min har en kalifornisk kedjesnok, bara bäbis än men så söt. :D
Här är Nemi.
Photo_55189_636060.jpg

Vilken fin orm!! jag hade en albino majsis förut. Men hade inte råd att skaffa ett vettigt terrarium så jag sålde den. Så blir de när man skaffar djur fast man egentligen inte har råd :crazy:

Jo, det är ju inte så jättesmart att skaffa något man inte har råd med senare.

:bow: till dig som ändå inte behöll ormen i ett för litet terrarie!

Ja, är man djurtokig som ja så vill man ha ALLT. HAde jag bott själv på en gård så hade de varit mkt djur o lite mat till mig. Tur man har en pojkvän som ifrågasätter lite innan nu så man hinner tänka efter. Nu har jag en katt och ödlan och det får vara bra så tills man skaffar hus. Då blir det ju säkerligen hund också =) mina två bor hos min mor nu i hus där dom trvis bäst o mor skulle nog inte kunna leva utan hundar :P

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
723
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: Scandi
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
400
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag jobbar hemifrån och streamar höjdpunkter från älgvandringen 2023 för att få lite bakgrundsljud. Doris tycker att örnen var väldigt... 2
Svar
25
· Visningar
2 207
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka