Skär till gammal klippmaskin?

ponnymother

Trådstartare
Jag har en Oster clipmaster single speed clipper, köpt för ca 7 år sedan som använts regelbundet. Nu tyckte hon som hjälper mig att klippa att jag borde köpa nya skär så jag hade att byta med. Men nu kan jag inte hitta klippmaskinen någonstans på nätet? Finns den inte längre? Är det någon som vet om det finns några andra skär som kan passa?

Sv: Skär till gammal klippmaskin?

Hittar ingen hemsida, verkar vara klippmaskin till frisersalonger nu bara...

Om du googlar Oster är det det första alternativet som kommer upp så väljer du bara Equine enthusiasts ;)

Bör ju finnas på lgprodukter, jag har själv en Oster och köper samt slipar mina skär där.

Nya skär finns att köpa tex på " Lyckliga fåret" , jätteduktiga på att slipa och serva klippare oxå :)

KL
Tack för tipsen! Ska titta på skären när jag får hem dom från slipningen så att jag får rätt skär

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 813
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen... 2
Svar
31
· Visningar
2 658
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 467
Senast: Görel
·
Fritid Hade igen aning om var jag skulle lägga tråden..... Hund, häst, hem.... Jag har en liten högt älskad men gammal Wahl klippmaskin. Köpte...
Svar
10
· Visningar
828
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur